جدیدترین اخبار

بالاخره دانش‌آموزان استثنایی از سرویس رایگان برخوردار شدند؟

امسال شورای شهر برای سرویس رایگان مدارس استثنایی ۴۲ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته و گفته شده این رقم باید به دو برابر افزایش یابد.

مدرسه آنلاین – در حالی که سال تحصیلی گذشته سرویس دانش‌آموزان استثنایی از اواخر آذر برقرار شد، امسال از سوم مهرماه این سرویس فعال شده و تا پایان مهر تمام مدارس تحت پوشش سرویس رایگان قرار می‌گیرند.

سرویس رایگان دانش‌آموزان استثنایی در شهر تهران از روز گذشته فعال شد و فعلاً 25 مدرسه از 60 مدرسه استثنایی شهر تهران تحت پوشش قرار گرفتند.

شورای شهر تهران امسال 42 میلیارد تومان برای تحقق سرویس رایگان دانش‌آموزان استثنایی در نظر گرفته است که به گفته رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا این رقم باید به دو برابر افزایش یابد.

1700 ماشین در سطح شهر تهران، حمل و نقل دانش‌آموزان استثنایی را انجام می‌دهند و خانوادها با استفاده از سامانه سهند می‌توانند از حمل و نقل فرزندان خود مطلع شوند.

حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در خصوص سرویس مدارس دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه، اظهار کرد: به تدریج تا پایان مهر، تمام مدارس تحت پوشش سرویس رایگان از طرف شرکت‌های قرارداد با شهرداری تهران قرار می‌گیرند.

افشین جباری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر نیز در این خصوص گفت: ۲۵ مدرسه را به سرویس رایگان تجهیز کامل کردیم و ان‌شاءالله در نیمه اول مهر تمام مدارس را تجهیز می‌کنیم و ناوگانشان که ۱۷۰۰ خودرو است، به صورت کامل در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. باسلام وخسته نباشید.ازمسئولین سوال دارم چرا امتیازی برای بچه های سالم قائل نیستید که آینده ساز این مرزوبوم هستند .سرویس رایگان ،تغذیه رایگان ،محیط و ورزشگاه رایگان ،بیشتر بچه های مدرسه بعلت وضعیت فعلی اقتصاد خانواده ماه ها چشمشان به شیر گوشت وسایر اقلام خوارکی نیفتد واز سوء تغذیه رنج میبرنند.بنده بخیل نیستم ولی تمامی مردم باید از امکانات ورفاه یکسان برخوردار باشند.نه فقط یک قشر خاص.شما مشوق فرزند اوری هستید.ولی اگر بچه من با بدنی سالم بدنیا آمده نباید از رفاه نسبی برخوردار باشد وسرویس رایگان بگیرد.ممنون از رسانه خوبیکه صدا مردمند

  2. بعد از نيم قرن تازه يه رمپ به اتوبوس اضافه كردن اين
    انسانهاي شريف بتونن بيان از لاك تنهاييشون بيرون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا