بازی ریاضیزنگ تفریح

اگه ادعات می‌شه خیلی تمرکزت بالاست، این آزمون رو انجام بده!

از جمله نیازهای روزمره کودکان و نوجوانان و حتی بسیاری از بزرگسالان که نباید نسبت به آن غافل شد، موضوع بسیار مهم داشتن تفریحات سالم است.

مدرسه آنلاین– سرگرمی‌های فراوانی وجود دارد که کودکان و نوجوانان و حتی بزرگ‌ترها می‌توانند در خانه و هرجای دیگر انجام دهند و علاوه بر پر کردن اوقات فراغت از آن لذت هم ببرند. سرگرمی حل معما و آزمون‌های هوش از آن جمله است. بازی‌های فکری علاوه بر اینکه جنبۀّ تفریحی دارد، در تقویت هوش، حافظه و مهارت‌های دیداری و … مؤثر است.

وقتی برای حل کردن مسائل ریاضی از توانایی بینایی خود استفاده می‌کنید، بخش‌هایی از مغزتان شروع به کار می‌کنند که منجر به تمرین جامع‌تر برای مغز می‌شود. معماها و جورچین‌ها تمرکز ذهنی را بالا می‌برد و اینکه جواب شما درست باشد یا نه چندان اهمیت ندارد، مهم فعالیت ذهنی است که به مرور تقویت می‌شود و هوش و حافظه و خلاقیت را بالا می‌برد.

آزمون امروز مربوط به تمرکز بالا و تیزبینی است. با آزمون‌هایی از این دست شما می توانید ذهن خود را ورزش دهید و میزان دقت خود را مشخص کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید زیرا نمی توانید پاسخ درست را به راحتی پیدا کنید.

*با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و ظرف 12 ثانیه حرف متفاوت را پیدا کنید.

اگر پاسخ را پیدا کردید به خودتان نمرۀ 20 در تیزبینی بدهید.

حالا جواب را با هم ببینیم.

منبع: پایگاه طلا

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا