دیگه چه خبر؟سیاسی

احتمال استعفای دسته جمعی نمایندگان گیلان

بر اساس خبری که از سوی کاظم دلخوش منتشر شده است، نمایندگان گیلانی تهدید به استعفا کرده اند.

مدرسه آنلاین- به نقل از تابناک، نماینده مردم صومعه سرا با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.

 نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات برنج و سیاست‌های حمایتی از برنجکاران شمال کشور گفت: اگر تا هفته آینده وضع ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.

 کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری به هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: بار‌ها گفتیم که کشاورزان استان‌های شمالی شامل گیلان، گلستان و مازندران تنها محصول‌شان برنج و بعد از آن چای است.

وی با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید جلوی واردات برنج گرفته شود، گفت: الان (قیمت) خرید برنج از کشاورزان کمتر از هزینه‌ای است که برای آن‌ها تمام شده است؛ از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم که پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. ای جانم سفره ی انتخابات . به ایام بازگشایی این سفره که نزدیک می شویم یهویی خیلی خودجوش …

  2. برنج کیلویی 20-30 هزار تومان یکدفعه شد 120-130 هزارتومان!! چه خبره؟ حقوق کارگر حقوق بگیر چقدر زیاد شده؟؟ وقتی توان خرید نباشه میمونه روی دستت کرم میزاره، ارزونتر بده و بفروش طبیعت اقتصاد همینه.. اگه خارج از کشور بازار داری بفروش.. همین برنج ایرانی که ازش سلطان ساختن معلوم نیست مجوز بهداشتی کشورهای دیگر را بگیره یا نه.. اگر هم بگیره تایلند و هند و … دارن با یک چهارم قیمت به اروپا و آمریکا برنج میدن چه خبره این قیمت نجومی؟؟ کارگری که 6-7 میلیون حقوق میگیره نمیتونه 1 میلیون برنج بخره

  3. لطفا به این نمایندگان بفرمائیدما هم دوست داریم برنج ایرانی بخوریم ولی به دلیل گرانی، بی کاری و بی پولی مجبوریم فقط نیمر بخوریم شما نمی خواد استعفا بدی بااستعفاتون هم کاری از پیش نمی برید مگر گرانی تخم مرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا