اقتصادیدیگه چه خبر؟

هواپیمای خصوصی لژیونر ایرانی جنجال برانگیز شد + عکس

 هافبک تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته رسما راهی لخ‌پوزنان لهستان شد.

تصویری که صفحه رسمی لخ‌پوزنان منتشر کرده، قلی زاده را کنار هواپیمای اختصاصی کوچکی نشان می‌دها که او را به لهستان رسانده است. پروازی که قطعا هزینه سنگینی را در پی داشته و مشخص نیست از جیب باشگاه پرداخت شده و یا قلی‌زاده شخصا آن را کرایه کرده است.

برخی کاربران به پرواز مشابه علیرضا جهانبخش به انگلیس برای امضای قرارداد ۲۰ میلیون یورویی با برایتون در لیگ برتر جزیره اشاره کردند که البته حاصل خوشایندی برای علی جهان نداشت و او فصل های خوبی را سپری نکرد.

 سایت اسپورت لهستان نوشت؛ علی قلی‌زاده، هافبک تیم ملی فوتبال ایران بعد از مدتی حضور در تیم کاسیم‌پاشای ترکیه، با قراردادی سه‌ساله به ارزش ۱.۸ میلیون یورو راهی لخ‌پوزنان لهستان شد.

هر چند قرار است تمرین‌های تیم لخ‌پوزنان برای فصل جدید به‌زودی آغاز شود اما بازیکن ایرانی از ابتدا آماده بازی نخواهد بود. او پس از مصدومیتی که چند ماه پیش در تیم کاسیم‌پاشا ترکیه نصیبش شد، دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد. قرارداد این بازیکن تا پایان ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

علی قلی‌زاده پس از پنج فصل حضور در اسپورتینگ شارلوا که در آنها ۱۴۳ بازی (۲۳ گل و ۲۶ پاس گل) با راه‌راه‌پوشان انجام داد بلژیک را ترک می‌کند تا راهی لیگ فوتبال لهستان شود. پیش از او فرشاد احمدزاده مدتی در لیگ فوتبال لهستان حضور داشت.

قلی‌زاده ۲۷ ساله فصل گذشته در مجموع ۲۵ بازی برای این تیم انجام داد و یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل نیز ثبت کرد. او همچنین در جام جهانی قطر حضور پیدا کرد؛ جایی که در هر سه بازی مرحله گروهی ایران بازی کرد و یک پاس گل مقابل انگلیس به ثبت رساند. او در مجموع ۳۰ بازی برای تیم ملی ایران انجام داده و شش گل به ثمر رسانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا