جدیدترین اخبار

هزار مدرسه در ایام دهه فجر افتتاح می شود/ انتخابات را معلمان برگزار می کنند

وزیر آموزش و پرورش گفت: هزار پروژه آموزشی در روز ۱۳ بهمن افتتاح می‌شود همچنین هر مدرسه باید یک ستاد برای برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی باشد.

مدرسه آنلاین – رضامراد صحرایی در حاشیه مراسم زنگ انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعه 13 بهمن، هزار پروژه آموزشی و تربیتی از شهر بشاگرد و استان هرمزگان افتتاح می‌شود.

وی افزود: در هفته آینده احیای باشگاه دانش پژوهان به عنوان خانه نخبگان جوان کشور با حضور رئیس جمهور را خواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: پیام ما به دانش‌آموزان این است که آینده به دست آنها و توسط آنها ساخته می‌شود و باید به نقش آفرینی در مدارس مدرسه توجه کنند، اولویت آموزش و پرورش نیز در دهه فجر تاکید بر کیفیت است.

صحرایی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس ادامه داد: انتخابات را معلمان برگزار خواهند کرد. همانطور که معلمان امانتدار تربیت فرزندان هستند، امانتدار ملت در رای دادن هم هستند، انتخابات فرصت بی‌نظیر نقش آفرینی ملت در تعیین اولویت‌های کشور و در تعیین مسیر آینده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه فجر در مدارس، گفت: امسال مراسم متنوعی تا روز 22 بهمن داریم و به دلیل نزدیک بودن انتخابات شور انتخابات نیز در مراسم‌ها وجود دارد و هر مدرسه باید یک ستاد برای برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی باشد.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آموزش و پرورش فقط بلده مدرسه هایی که توسط مردم(خیرین و….) ساخته شده افتتاح کنه ول بلد نیست مدرسه بسازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا