جدیدترین اخبار

مرگ غم انگیز دانش آموز ایرانی در مدرسه

صبح امروز یک دانش آموز ۱۰ ساله سر کلاس درس، دچار حمله قلبی شد. با وجود این که اورژانش بلافاصله این کودک را به بیمارستان منتقل می کند اما عملیات احیا نتیجه بخش نبوده و در نهایت این دانش آموز فوت می کند.

مدرسه آنلاین – دانش‌آموز ۱۰ ساله ای که در مقطع چهارم دبستان تحصیل می کرد، صبح امروز در مدرسه دچار حمله قلبی شده و جان خود را از دست داد.

به گفته ایسنا دانش‌آموز پایه چهارم یکی از مدارس غیر دولتی رشت، ساعت ۷:۴۵ صبح امروز در کلاس درس دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان، مدیر مدرسه پس از این حادثه بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و این پسر ده ساله را به یکی از بیمارستان‌های شهر رشت منتقل کرده است اما به رغم تلاش‌های کادر درمان برای عملیات احیا، متاسفانه این دانش‌آموز جانش را از دست داد.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این دانش‌آموز پس از انتقال به بیمارستان، فاقد علائم حیاتی بوده و علت دقیق مرگ وی همچنان در دست بررسی است .


نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. ای کاش

    طرح بررسی سلامت دانشجویان و دانش آموزان توسط وزارت خانه های بهداشت و درمان و آموزوش و پرورش و علوم و تحقیقات بصورت سالانه ، مرتب انجام شود

    همچنین از وجود پزشکان بصورت شیفت در گردش هفتگی در مراکز آموزشی بهره برداری شود

    و

    یک کارشناس بهداشت دوره دیده برای موارد اورژانسی در مراکز آموزشی بصورت حضور هر روزه استفاده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا