جدیدترین اخبارمتوسطهمدرسه

افتتاح مجهزترین مدرسه هرمزگان

بزرگ‌ترین و مجهّزترین مجتمع آموزشی استان هرمزگان در دومین دور سفر رئیس جمهوری به هرمزگان با حضور وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از سید ابراهیم رئیسی افتتاح شد.

مدرسه آنلاین – دبیرستان آفتاب (ابن سینا)، قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مدرسۀ استان هرمزگان است که نقش موثری در ایجاد همدلی بین نیروهای انقلابی داشته است.

شرکت پالایش نفت آفتاب، در مسیر توسعـۀ اقدامات خود در حوزۀ مسئولیّت‌های اجتمـاعی و گسترش امر خطـیر آمـوزش و پرورش، در سال ۱۳۹۹ به این مهم پرداخت و با اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد ریال ساخت این دبیرستان را انجام داد که عملیات اجرایی آن در سال ۱۴۰۲ به پایان رسید. نتیجه این کار خیرخواهانه، محرومیت‌زدایی و گسترش عدالت آموزشی در استان هرمزگان بوده است.

این مجتمع آموزشی که امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، به‌عنوان بزرگ‌ترین و مجهّزترین دبیرستان استان هرمزگان، به بهره‌برداری رسید، نمایی مرکّب از معماریِ سنّتیِ خطّۀ جنوب و مدرن امروزی دارد و چشم بینندگان را می‌نوازد.

دبیرستان آفتاب با ظرفیت پذیرش هزار دانش‌آموز در سه طبقه با متراژ شش‌هزار متر مربّع ساخته شده و امکاناتی همچون ۲۴ کلاس درس هوشمند، دو آزمایشگاه مجهّز، نمازخانه، سالن ورزشیِ سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و… دارد.

بزرگ‌ترین و مجهزترین مدرسه هرمزگان افتتاح شد

از ویژگی‌های این دبیرستان در گذشته، می‌توان به اجتماع انقلابیون هرمزگان در ابتدای انقلاب در آن، اعزام رزمندگان و تقدیم شهدای بسیار زیادی در دفاع مقدس و همچنین تربیت جمع زیادی از مدیران فعلیِ استان هرمزگان و شخصیّت‌های نامدار اشاره کرد.

منبع: همشهری

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا