بازی ریاضیزنگ تفریح

بگو کدام دسته فنجان را انتخاب میکنی تا رازهای تکان دهنده‌ای درموردت فاش کنم

شخصیت یا شخصیتِ شما، مختص شماست که ترکیبی از رفتارها، احساسات، الگوهای فکری و انگیزه‌هایی است که شما را تعریف می‌کند.

مدرسه آنلاین – تحقیقات چند دهۀ گذشته به نقش محیط و ژنتیک، در شکل گیری و شکل دادن به شخصیت ما اشاره می‌کند. عوامل متعددی در شخصیت افراد نقش دارد و البته ارادۀ افراد در تغییر شخصیت و حرکت آن به سمت نیکی‌ها مهم‌ترین عامل است.

آزمون‌های شخصیت گذشته از اینکه جنبۀ سرگرمی دارد، تا حدی شخصیت افراد و جنبه‌های پنهان آن را آشکار می‌کند. گرچه این آزمون‌ها صد در صد و دربارۀ همه درست نیست اما گاهی تا حدی درست تشخیص می‌دهد.

جرئت کشف جنبه‌های پنهان شخصیت خود را دارید؟ اگر بله، آزمون شخصیت فریبندۀ زیر را انجام دهید! دستگیرۀ فنجان شما ممکن است بی‌اهمیت به نظر برسد، اما رازهایی دربارۀ شما فاش می‌کند.

 شیوه‌ای که فنجان را در دست می‌گیرید ممکن است بیش از آنچه تصور می‌کنید درباره شخصیت شما بگوید.

در تصویر زیر، سه نوع نگه داشتن فنجان را می‌بینید. بی‌آنکه به آن فکر کنید بگویید کدام را انتخاب می‌کنید؟



1. کامل گرفتن فنجان

اگر فنجان خود را با محکم کردن دست خود روی دسته نگه دارید، به شما تبریک می‌گوییم! شما ذاتاً یک رهبر هستید. احاطۀ فنجان، حاکی از حس ذاتی کنترل و اقتدار است. شما به توانایی های خود در راهنمایی دیگران اطمینان دارید و از به عهده گرفتن مسئولیت نمی‌ترسید. با این حال مراقب باشید، این گرفتن سرتا سری و محکم، همچنین می‌تواند نشان دهندۀ تمایل به کمی از خود  راضی بودن و غرور یا  حکمفرمایی و استبداد باشد.

به یاد داشته باشید، یک رهبر خوب می داند که چه زمانی باید گوش دهد و اجازه دهد دیگران نیز خود را نشان بدهند.


2. گرفتن دسته به صورت معمولی

شما احتمالاً فردی دلسوز و خونگرم هستید. شما فنجان خود را نزدیک نگه می‌دارید، که بازتاب قلب باز و تمایل شما برای در آغوش گرفتن دیگران است. با این حال، گرفتن شما ممکن است نشان دهد که شما زیادی به دیگران از لحاظ عاطفی وابسته هستید.


3. گرفتن فجان به صورت موج سوار

شما احتمالاً فردی پیچیده هستید که ذوق خوبی برای چیزهای ظریف زندگی دارید. شما قدردان ظرافت هستید و مهارتی در حفظ خونسردی در موقعیت‌های دلشوره‌آور دارید. با این حال محتاط باشید، زیرا این نوع گرفتن فنجان، می‌تواند نشان دهندۀ شخصیتی دمدمی مزاج یا گوشه‌گیر باشد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا