بازی ریاضیزنگ تفریح

آزمون شخصیت؛ در نگاه اول چه می‌بینید؟

آیا کاملاً خود را می‌شناسید؟ آزمون‌های شخصیت تا حدی می‌تواند در شناخت شخصیت مؤثر باشد. این آزمون‌ها کمک می‌کند تا علایق، سلیقه‌ها، اخلاق و خصوصیاتمان را تا حدی بشناسیم.

مدرسه آنلاین– با شناخت شخصیت خود، بهتر می‌توانیم برای خود تصمیم‌ بگیریم و رفتار کنیم. نقاط قوت خود را تقویت کنیم و نقاط ضعف را از بین ببریم.

آزمون زیر مربوط به شخصیت‌شناسی است. تصویر زیر را تجزیه و تحلیل کنید. در ابتدا چه می‌بینید؟

درخت

یعنی دوران کودکی بسیار سالمی داشته‌اید. با خانواده‌ای زندگی کرده‌اید که همیشه شما را دوست داشته و پذیرفته‌اند و شما را در محیطی پر از انرژی‌های مثبت بزرگ کرده‌اند و باعث شادی و اعتماد به نفس شما شده اند. به همین دلیل، جنگیدن برای چیزهایی که دوست دارید به دست بیاورید برایتان چندان دشوار نیست. این اعتماد بیش از حد گاهی اوقات می‌تواند منجر به نگرش‌های متکبرانه و خودخواهانه شود. ایمان داشتن به خود یک فضیلت بزرگ است، اما فقط زمانی که بدانید از هیچکس برتر نیستید و همه باید فرصت های یکسانی در زندگی داشته باشند.

دو چهره

شما فردی خودخواه و مغرور هستید. این احتمالاً به این دلیل است که تجربیات گذشتۀ شما، به خصوص در دوران کودکی، شما را به دلیل نیاز به ارائۀ همه چیز از طرف کسانی که مسئولیت شما را بر عهده داشتند، فردگرا کرده است. اکنون می‌دانید که  مسئول خودتان هستید، پس هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا از هر نوع محرومیت اعم از مالی و عاطفی جلوگیری کنید. با این حال، این می‌تواند به رابطۀ شما آسیب برساند زیرا شما آنقدر مشغول نگاه کردن به خودتان هستید که اطرافیانتان را فراموش می‌کنید.

یک زن

شما به طور طبیعی فردی درونگرا هستید. این ویژگی ممکن است از تجربیات شما ناشی شده باشد یا خصوصیت ذاتی شما باشد. حقیقت این است که شما به دنیا و اطرافیان خود بسیار محدود هستید و این همیشه چیز خوبی نیست. زیرا در این دنیا ما  حتی برای انجام کارهای کوچک در زندگی، گاه به شخص دیگری نیاز داریم. محرومیت از رابطه، ممکن است تا حدودی از شما محافظت کند، اما از شما فردی تنها با ظرفیت ضعیف می سازد. زندگی خود را از دست ندهید، درهای زندگیتان را به روی جهان باز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا