دیگه چه خبر؟فرهنگی

چهره‌ی متفاوت بازیگر مجموعه‌ی آنشرلی در 83 سالگی + عکس

آنشرلی یکی از معروفترین و محبوبترین قصه های دنیاست. این داستان آنقدر جذاب و دوست داشتنی بوده که از سال 1908 که لوسی ماد مونتگمری رمان آن را نوشت تا همین سال 2017 نسخه های پویانمایی و سینمایی و مجموعه‌های مختلفی از آن درست شده است.

مدرسه آنلاین به نقل از چهره‌ها 24  مجموعۀ تلویزیونی آنشرلی از آ ن مجموعه‌هایی است که بسیاری از ما در دوران کودکی یا نوجوانی آن را تماشا کرده‌ایم و برایمان خاطره‌انگیز است.

آن شرلی یک دختر دوازه سالۀ یتیم است که در سه ماهگی پدر و مادرش را از دست داده است. او با خانوادۀ هاموند زندگی می‌کند. با این حال وقتی که آقای هاموند می‌میرد او به یتیم‌خانه فرستاده می‌شود. در آنجا به او می‌گویند که  خانواده‌ای در جزیرۀ پرنس ادوارد به فرزند خواندگی او را پذیرفته‌اند. آنه در بدو ورود به اونلی در ایستگاه قطار با متیو کاتبرت روبه‌رو می‌شود که از دیدن آنه در آنجا تعجب کرده است. متیو و خواهرش ماریلا منتظر یک پسر بچه بودند اما یتیم‌خانه به اشتباه برای آنها یک دختر با موهای قرمز فرستاده بود…

حالا بعد از گذشت 36 سال از این مجموعه عکسی از مریلین لایتستون، یکی از بازیگران آنشرلی منتشر شده که برف پیری بر رویش نشسته و چهره‌ای متفاوت با سریال آن سال‌ها دارد. عکس لایتستون مربوط به 83 سالگی وی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا