جدیدترین اخبار

نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه برگزار می‌شود

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه از آغاز دریافت فیلم‌های کوتاه دانش‌آموزی تا دهم شهریور خبر داد و گفت: جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه رویدادی در مسیر رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوان است.

مدرسه آنلاین- به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم دانش‌آموزی مدرسه، محمد درویشی با اشاره به آغاز دریافت آثار دانش‌آموزان از روز اول تیر در ۲ بخش اصلی و جانبی این دوره از جشنواره ، اظهار داشت: جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه رویدادی در مسیر رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوان است که به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

درویشی با بیان اینکه موضوع اصلی این دوره از جشنواره تمدن‌سازی برای نظم نوین جهانی است، افزود: بخش‌های اصلی نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه شامل موضوعات داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و آیتم تلویزیونی است.

وی ادامه داد: بخش جانبی این رویداد شامل موضوعات فیلم‌نامه‌نویسی، موسیقی فیلم و نماهنگ و اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس پشت صحنه و تیزر) است.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه، گفت: دانش‌آموزان علاقمند از سراسر کشور و در همه مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را تا روز دهم شهریور و از طریق تارنمای جشنواره (www.madresefestival.ir) ارسال و بارگذاری کنند.

وی همچنین افزود: دانش‌آموزان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به صورت فردی یا گروهی و یا به صورت مشترک و بدون محدودیت در ارسال تعداد آثار در این رویداد حضور داشته باشند که علاقمندان با مراجعه به سایت جشنواره به شکل دقیق‌تر از قوانین و شیوه‌نامه این رویداد آگاه خواهند شد.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا