جدیدترین اخبار

مدارس در جزیره کیش نوسازی می شوند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه مدارس جزیره برای سال جدید تحصیلی تجهیز و نوسازی می شوند، گفت: فرآیند بهسازی ۳۳ مدرسه در کیش آغاز شده و در تلاشیم تا آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام برسد.

مدرسه آنلاین- «مهدی ادیبان» در بازدید از مراحل بهسازی مدارس کیش با تاکید بر اینکه توجه ویژه نسبت به مسائل آموزشی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان منطقه آزاد است، اظهار کرد: دانش آموزان کیش باید از شرایط با کیفیت آموزشی در مدارس برخوردار شوند.

وی ادامه داد: پیرو دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با حل مشکلات مربوط به مدارس، با حرکت جمعی و با تمرکز بر حوزه مدیریت پشتیبانی و همکاری تمامی بخش‌های سازمان، تلاش بر این شد تا در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید شرایط ویژه و متفاوتی در مدارس ایجاد شود؛ بودجه ویژه‌ای برای این موضوع اختصاص یافته و کارگروهی نیز با هدف بهبود وضعیت مدارس کیش تشکیل شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، پیشرفت بازسازی و نوسازی مدارس کیش را مناسب ارزیابی کرد و گفت: بهسازی کلاس‌ها و محیط‌های عمومی مدارس، رنگ آمیزی و نوسازی ابزارها و وسایل مورد نیاز دانش آموزان و تجهیز سیستم‌های سرمایشی نسبت به یک ماه گذشته پیشرفت چشمگیر و خوبی داشته است.

«ادیبان» با تاکید بر ضرورت افزایش سطح کیفی آموزش در مدارس کیش، اظهار کرد: توجه و تلاش برای ارتقاء کیفی آموزش در مدارس با دعوت از مجرب ترین اساتید و معلمان از نقاط مختلف کشور در دستور کار قرار دارد.

وی توجه ویژه به برنامه های کمک درسی و دوره های آموزشی از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام وقت خوش …

    اگر همه کارها با حرف درست می شد و اینطور که صاحب منسبان می گویند جلو می‌رفت الان ما بهشتی داشتم که همه آرزوی حضور در آن را دارند ولی … … افسوس که از حرف تا عمل صحیح خیلی فاصله است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا