دیگه چه خبر؟فرهنگی

فیلمی از عربده کشی رضا کیانیان در یک جلسه نقد و بررسی

مهدی یزدانی خرم با حرکت بسیار زشت جلسه را ترک کرد

فیلمی از جلسه عربده کشی رضا کیانیان و حرکت زشت مهدی یزدانی خرم در فضای مجازی منتشر شده است.

مدرسه آنلاین- در این فیلم دیده می‌شود که این دو سلبریتی کشور در یک نشست نقد و بررسی تحمل انتقادات میزبان و سایر حاضرین را ندارند.

مهدی یزدانی خرم در این جلسه پس از اینکه نمی‌تواند تحمل انتقادات را داشته باشد با انگشت خود یک حرکت زشت را نشان داده و از جلسه خارج می‌شود.

رضا کیانیان نیز به دلیل اینکه نمی‌تواند تحمل انتقادات را داشته باشد در نهایت به سر و صدا و عربده کشی و ترک جلسه روی می‌آورد.

در ادامه فیلم مربوط به این رویداد را در که در فضای مجازی منتشر شده می بینید:

 

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. این مثال عینی وضعیت جامعه ماست،پر از سوتفاهم،بدبینی، تنفر ،چرا دیگه نمی تونیم با هم حرف بزنیم ،چرا سعی نمی کنیم حرفهای همدیگر رو بشنویم ،بفهمیم ،حتی اگر با هم‌ مخالف هستیم ،به حرمت هم میهن بودن ، به هم‌توهین نکنیم ،تحمل مان کجا رفته. چه بر سر ما آمده که یک نشست ساده ،تبدیل به یک‌جنگ تمام عیار میشه. این جامعه احتیاج داره تا تمرین گفتگو و بحث بکنه ،یاد بگیره که بشنوه ،انتقاد بشه و تحمل کنه. این ویدیو تصویر زشت جامعه امروز ایرانه ، خشونت کلامی ،رفتار تهاجمی ، ناشکیبایی که البته ،وقتی روحانیون بر منبر فقط از تنبیه و شلاق و اشد مجازات و تهدید سخن می گویند،گوشها و مغزهایشان رو‌تعطیل کرده و به غریزه حیات در شرایط بحرانی میدان داده و بدون تفکر دهان گشوده اند ،از مردم چه توقعی میشه داشت. این چهل ًچند سال حکومت اغلب روحانی نماها ،با فرهنگ و جامعه ایرانی کاری کرد که حکومت مغول و عرب نتوانست،یعنی اینکه همه رو‌نابود کرد.

  2. مدرسه …. واقعا مدرسه آنلاین هستید. مدرسه معنی داره شما با انتخاب این تیترهای لاتی نشون دادید نماینده ی مدرسه جانورانید.

  3. توبازیگر بودی ! الان شدی بازی گردان اربابای اونور ابی ؛ وقتی میگی خانم توحق داری بی حجاب باشی چون انتخاب تو این ه ….یعنی ازادی دهن کجی کنی به قانون و اعتقادات اکثر مردم..به همین راحتی پشت پرده خنجر از پشت میزنی .

  4. آقای گلزار یکرنگ باش وقتی کسی طرفدارته یه هدیه واسه دامادیت گرفتهدبه جای تشکر توگوشی میگین مزاحم نشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا