بازی ریاضیزنگ تفریح

منظمی یا بی‌نظم؟ این آزمون، شخصیتت رو رو میکنه!

آزمون‌های شخصیت می‌تواند راهی عالی برای به دست آوردن شناخت در مورد ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد شما باشد. انجام آزمون شخصیت می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چگونه به دنیا نگاه می‌کنید، چگونه به موقعیت های مختلف واکنش نشان می دهید و چگونه با دیگران تعامل دارید..

مدرسه آنلاین – آیا می خواهید بدانید که آیا فردی منظم هستید؟ این آزمون شخصیتی جالب را انجام دهید تا متوجه شوید!

خیلی عادی به تصویر زیر نگاه کنید و ابتدا آنچه را که می‌بینید، بگویید. در چند لحظه، منظم بودن شما رو می‌شود و می توانید ببینید ناخودآگاه شما در مورد توانایی های سازمانی و نظم شما چه می‌گوید. 

به تصویر نگاه کنید و بگویید در نگاه اول چه می‌بینید.

دست:

کسانی که دستی را دیدند معمولاً از آن دسته افرادی هستند که از نظم بالایی برخوردارند. آنها از آن دسته افرادی هستند که دوست دارند از قبل برنامه ریزی کنند و مطمئن شوند که همه چیز مرتب است. آنها بسیار جزئی‌نگر و دقیق هستند و به کارهای خود افتخار می‌کنند..
آنها شگفتی را دوست ندارند و از ساختار و نظم وضوح قدردانی می کنند. این افراد ترجیح می‌دهند وظایفی با دستورالعمل‌ها و اهداف روشن داشته باشند.

صورت:

افرادی که چهره را می بینند، بسیار خلاق هستند و اغلب به زیبایی‌شناسی توجه دارند. آنها به اندازۀ کسانی که یک دست را دیدند روشمند نیستند، اما منظمند. این نوع از افراد اغلب از کار بر روی پروژه ها یا کارهایی که سطحی از خلاقیت را شامل می شود، لذت می برند.. آنها دوست دارند بر این اساس برنامه‌ریزی کار کنند، اما از آزادی در کشف گزینه‌های مختلف خلاقانه نیز استقبال می‌کنند. افرادی که یک چهره را دیدند معتقدند که حتی زمانی که کارها باید به طور روشمند انجام شود، باز هم جایی برای خلاقیت وجود دارد..

قطرات:

کسانی که قطره‌ها را دیدند، بیشتر از اینکه منظم باشند، تکانشی هستند و پشتکار زیادی ندارند. آنها می توانند به راحتی تحت تأثیر ساختار بیش از حد قرار بگیرند و ترجیح می دهند به طور خود به خود روی کارها کار کنند. آنها از اینکه بتوانند آزادانه بین کارها بدون داشتن برنامه یا روش حرکت کنند، لذت می برند.

افرادی که قطره‌ها را دیده‌اند، از چالش‌هایی که از آنها می‌خواهد سریع فکر کنند و راه‌حل‌های خلاقانه را در محل پیدا کنند، رضایت بیشتری کسب می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا