جدیدترین اخبار

جزئیات ضرب‌وجرح کودکان معلول در بوشهر + فیلم

بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مرکز نگهداری و توانبخشی نیلوفران آبی بوشهر، معلولان مورد ضرب و جرح، اذیت و آزار و بدرفتاری وحشتناک و همچنین سوءتغذیه و وضعیت بد بهداشتی قرار دارند.

مدرسه آنلاین- پایگاه خبری چندثانیه، نوشت: کمپین معلولان با انتشار ویدیویی از ضرب و جرح معلولان ذهنی در کمپ نیلوفران آبی بوشهر خبر داده است.

در همین رابطه رئیس کل دادگستری استان بوشهر: در رابطه با فیلم منتشرشده در فضای‌مجازی در خصوص ضرب‌وجرح و اذیت‌وآزار معلولان ذهنی مرکز نیلوفرآبی در بوشهر، به محض اطلاع به همراه دادستان مرکز استان، معاون دادستان و مدیر کل بهزیستی استان از مرکز نگهداری کودکان معلول نیلوفر آبی بازدید به‌عمل آمد.

فیلم منتشرشده در فضای‌مجازی مربوط به مرداد سال گذشته است. فردی که در فیلم منتشرشده اقدام به ضرب‌وشتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.

دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب‌وشتم معلولان کرده است صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی پرونده کیفری تشکیل شد.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. اخراج؟بعید می دانم این اثر تنبیهی داشته باشد بیشتر شبیه تشویقی بوده که رهایش کرده اید

  2. اخراج فرد خاطی در جلوگیری از تکرار چنین عملی در دیگر نقاط کشور تاثیر گزارتر است یا اطلاع رسانی ؟

    1. خدا لعنتشون کنه باید براشون حکم زندان و شلاق صادر میکردن. باید اطلاع رسانی در اخباربشه تا یکم در نقاط دیگه شهرها به خودشون بیان

  3. واقعا براشون متاسفم فقط اخراج؟این هارو بایدمیدادن دست مردم عوضی هاحیوان صفت چطور میتونن به بچه های مریض وضعیف اینطور رفتار کنن زورشون به ضعیف رسیده احمق ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا