چیست؟چیستان

چطوری تو اینستاگرام چند kیی بشیم؟

داشتن دنبال‌کنندۀ بالا در اینستاگرام برای خیلی از ما جذاب است. دوست داریم مطالبی که می‌گذاریم بازدید و پسند بالایی داشته باشد. این امر برای کسانی که کار و کاسبی مجازی دارند اهمیت بیشتری دارد.

مدرسه آنلاین – مدیریت یک صفحۀ اینستاگرام پویا و جذاب، همیشه یک چالش بزرگ برای افراد و کسب‌وکارها بوده است. افزایش تعداد دنبال‌کنندگان در این شبکۀ اجتماعی نه تنها به افزایش تبلیغات و ترویج محتوا کمک می‌کند، بلکه به شما امکان برقراری ارتباط با مخاطبان و جلب توجه بیشتر افراد را می‌دهد.

اما چطور می‌توان دنبال‌کننده جمع کرد؟  در این مقاله، به بررسی چند ترفند عالی برای افزایش تعداد دنبال‌کننده‌های اینستاگرام می‌پردازیم. این ترفندها به شما کمک می‌کنند تا صفحۀ شما پربزدید شود و خودش به عنوان یک منبع به شمار بیاید اگر به دنبال راهکارهایی برای رشد سریع و مؤثر در اینستاگرام هستید، با ما همراه باشید تا این ترفندها را کشف کنید.

*زیر بنای صغحه‌تان را خوب بنا کنید

مهم ترین نکته در بالا بردن فالوورها این است که بتوانید مخاطب را به صفحۀ خود جذب کنید. وقتی از یک بنای خوب صحبت می کنیم منظورمان، تم کلی فرسته‌های اینستاگرام، هایلایت‌های استوری و بیو صفحه است.

تم مورد نظر شما چیست؟

می توانید صفحۀ اینستاگرام برندهای بزرگ و یا افراد مشهور را نگاه کنید و از بین آنها یک تم مناسب انتخاب کنید. سپس برای فرسته‌گذاری به تم انتخاب خود پایبند باشید. در زیر می توانید یک تم زیبا را از برند کامبیز مشاهده کنید. استفاده خلاقانه از طراحی عکس ها همراه با بهره گیری از ترکیب بندی خوب رنگ ها، پست های اینستاگرام این برند، را چشم نواز و جذاب نموده است.

در حال حاضر سایت های بسیاری وجود دارند که می توانید از بین آنها، تناسب‌های رنگ را پیدا کنید. می‌توانید کلمه هارمونی را در اینترنت جست و جو کنید تا بهتر بتوانید از رنگ‌ها استفاده کنید. استفاده از سایت‌هایی مانند پینترست، colorhunt.co، colourlivers.com، coolors.coو… تعداد زیادی قاب‌های رنگ آماده دارند که به شما ایده‌های خوبی می دهند.

خرید دنبال‌کنندۀ واقعی

خرید دنبال‌کنندۀ اینستاگرام اولین و سریع‌ترین ترفند برای رسیدن به فالوورهای بالا است. البته اگر هنگام خرید فالوور به واقعی نبودن آنها توجه نکنید ممکن است در بلند مدت به شما ضرر برساند. به طوری که ممکن است با تعلیق یا مسدود کردن حساب شما توسط اینستاگرام همراه شود. برای افزایش دنبال‎‌کننده‌های واقعی و پایدار بر روی اینستاگرام، به جای خرید دنبال‌کننده‌های قلابی و غیرواقعی، می‌توانید روش‌های زیر را امتحان کنید:

ایجاد محتوای جذاب
تعامل با دنبال‌کنندگان فعلی
استفاده از هشتگ‌ها (Hashtags)
کار با تبلیغات اینستاگرام
شبکه‌سازی و همکاری با دیگران
پیگیری تحلیل‌ها
صداقت و پایبندی به قوانین

به عنوان یک توصیۀ مهم، از خرید دنبال‌کننده‌های قلابی و غیر ایرانی اجتناب کنید، زیرا این کار ممکن است به شما در درازمدت ضرر برساند و اعتماد دنبال‌کنندگان واقعی حسابتان را تخریب کند.

پروفایل خود را تبلیغ کنید

اگر افراد و کاربران اینستاگرام از موضوع و محتوای صفحه شما آگاه نباشند، داشتن یک پروفایل کاملاً مجهز هیچ ارزشی نخواهد داشت، بنابراین پروفایل خود را در هر جایی که می توانید قرار دهید و آن را تبلیغ کنید. جاهایی که می توانید نام پروفایل خود را تبلیغ کنید شامل رسانه‌های اجتماعی و امضای در انتهای ایمیل شما هستند، همچنین می‌توانید با ارسال نام پروفایل خود از طریق پیام فوری، ان را تبلیغ کنید.

یکی از راه‌های طولانی مدت که ممکن است برای شما سودمند باشد، قرار دادن نام اینستاگرام خود بر روی کارت ویزیت کسب و کار شماست.

تا می‌توانید محتوای ترند تولید کنید

تولید محتوای ترند شده یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعداد دنبال‌کننده‌های واقعی در اینستاگرام است. برای این کار، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

پیگیری ترند‌ها و موضوعات روز: پیگیری ترند‌های روز و موضوعات پربحث در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر را فراموش نکنید. سعی کنید محتوایتان را بر اساس این موضوعات تازه و مورد علاقه مخاطبان خود طراحی کنید.

استفاده از هشتگ‌های متناسب: برای افزایش بازدید پست‌هایتان، از هشتگ‌های مرتبط با ترند‌ها و موضوعات روز استفاده کنید. هشتگ‌های معتبر و مورد استفاده در اینستاگرام می‌توانند به پست‌های شما کمک کنند تا در اکسپلورر ظاهر شوند.

فرسته‌های تصویری و ویدیویی: پست‌های تصویری و ویدیویی اغلب بیشترین توجه را جلب می‌کنند. سعی کنید محتوای چشم‌گیر و جذابی ایجاد کنید که باعث تعامل و اشتراک‌گذاری شود.

تعامل با مخاطبان: بعد از انتشار محتوا، به نظرات و پیام‌های دنبال‌کنندگانتان پاسخ دهید. این تعامل می‌تواند باعث جلب توجه بیشتر شود و به ایجاد ارتباط با دنبال‌کنندگان کمک کند.

با اجرای این روش‌ها و تولید محتوای ترند شده و جذاب، می‌توانید تعداد فالوورهای واقعی خود را افزایش دهید و به جامعه‌ی مخاطبانتان ارزش ارائه دهید. البته، در این بین می‌توانید با خرید لایک ایرانی اینستاگرام به تعداد لایک‌های هر پست اضافه کنید تا بیشتر نزد مخاطبان جلوه کند.

هایلاهایت‌های استوریتان را منظم بچینید

متاسفانه در بسیاری از صفحه‌های اینستاگرام دیده می‌شود که استوری‌ها به صورت نامنظم هایلایت شده‌اند. چینش نامنظم و درهم از هایلایت‌ها، نشان از بی‌نظمی و بی‌هدفی اداره کنندۀ آن دارد که می‌تواند تأثیر بدی بر فالوورهای خود بگذارد. به جای این کار، دسته‌های منظم استوری را ایجاد کرده، یک رویۀ مناسب برای آن انتخاب کنید و هایلایت‌های لازم را در قالب آنها ذخیره کنید.

لایو برگزار کنید

برگزاری جلسات لایو متعدد و پاسخ به سوالات مخاطبان یک راه بسیار مؤثر برای افزایش تعداد دنبال‌کننده‌های واقعی در اینستاگرام است. این رذوش به شما امکان می‌دهد تا ارتباط نزدیک‌تری با دنبال‌کنندگان خود برقرار کرده و ارتباط فراتر از تصاویر و متن‌ها ایجاد کنید.

قبل از برگزاری جلسات لایو، تحقیق کنید و زمانی را انتخاب کنید که اغلب تعداد دنبال‌کنندگان آنلاین باشند. سپس را انتخاب کنید که با حوزه شما و مخاطبانتان مرتبط باشد. این موضوعات می‌توانند شامل توضیحات در مورد تجربیات شخصی، توضیح محصولات یا خدمات شما، یادگیری و آموزش‌ها، گفت‌وگو در مورد مسائل روز و … باشند.

در حین جلسه لایو، از دنبال‌کنندگان خود بخواهید تا سؤالات خود را مطرح کنند. پاسخ دادن به سوالات در زمان واقعی و ایجاد تعامل مستقیم با آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباط نزدیک‌تری با آن‌ها برقرار کنید.

بیوی خوب بنویسید

نوشتن یک بیوی مناسب بسیار با اهمیت می باشد. این کار زمانی که قصد فروش یک محصول یا خدمت را دارید اهمیت بیش تری نیز می یابد. انتخاب نام مناسب، خلاقانه و ماندگار در ذهن، استفاده از مهم ترین هشتگ های پرکاربرد در زمینه کاری تان، توضیح مختصری از فعالیت پیج، مکان حضوری فروشگاه، لینک های ارتباطی دیگر، مانند شماره تماس، آدرس سایت، آیدی تلگرام و… نکاتی هستند که باید در نوشتن یک بیوی خوب و مناسب به آن توجه کرد.

سر کیسه‌ها را برای بالا بردن دنبال‌کنندهشل کنید

بد نیست گاهی مسابقه‌هایی در پیج خود برگزار کنید و به برنده هدیه دهید. شیوه‌های مسابقه‌ای زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها برای پیج خود استفاده کنید. فراموش نکنید که هدف شما افزایش دنبال‌کننده است. پس مسابقه شما باید در راستای این هدف باشد.

برای بالا بردن دنبال‌کننده‌ها، مسابقه‌هایی مانند بیش ترین بازدید در استوری، تگ کردن، انتشار پست در استوری و … می تواند مفید باشد. شرایط مسابقه را به گونه ای قرار دهید که سخت نباشد و افراد از انجام آن پشیمان نشوند.

زیرنویسهای دقیق بنویسید

هنگام افزودن زیر نویس به زیر عکس های خود، به این فکر کنید که چه محتوایی و متنی بنویسید که تا اخر خوانده شود. موضوعاتی از قبیل طنز، سؤالات و داستانهای تفصیلی تمایل بیشتری به خواندن ایجاد می کند و این باعث می شود شانس دنبال کردن شما بیشتر شود.

در زیرنویس‌های خود همچنین از قابلیت «فراخوان برای اقدام» مجزا (به عنوان مثال، در متن بنویسد که اگر با نظر من موافقید روی عکس دوبار ضربه بزنید!)، و یک فراخوان کلی برای اقدام (به عنوان مثال، «برای پست های بیشتر مانند این، این صفحه را دنبال کنید») استفاده کنید.

مثل حرفه‌ای‌ها عکس بگیرید

در صورتی که برای نمایش محصولات خود نیاز به عکاسی دارید، بهتر است کمی صبر کنید. گرفتن عکس‌های نامنظم، بدون استفاده از بک گراند ( پس زمینه) مناسب، ظاهر صفحه شما را نازیبا خواهد کرد. با کمک چند عدد مقوای ساده و کارتن پلاست‌ها می توانید یک تم ساده و زیبا برای عکس های خود ایجاد کنید. و خودتان را از شلوغی پس زمینه عکس‌هایتان رها کنید.

علاوه بر این، استفاده از نور، تأثیر زیادی در کیفیت و خوب بودن عکس های شما دارد. تا حد امکان در فضای نسبتاً باز و در طول روز، عکاسی کنید. در غیر این صورت با کمک یک چراغ مطالعه نور لازم برای عکاسی تان را ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید بالا آمدن صفحه و پربازدید شدن آن زمان‌بر است. پس صبر و شکیبایی داشته باشید و نکاتی را که باعث می‌شود تعداد دنبال‌کنندگانتان بالا رود رعایت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا