بازی ریاضیزنگ تفریح

آزمون هوش؛ چند تفاوت در عکس ظاهراً مشابه میبینی؟

از جمله نیازهای روزمره کودکان و نوجوانان و حتی بسیاری از بزرگسالان که نباید نسبت به آن غافل شد، موضوع بسیار مهم داشتن تفریحات سالم است.

مدرسه آنلاین– سرگرمی‌های فراوانی وجود دارد که کودکان و نوجوانان و حتی بزرگ‌ترها می‌توانند در خانه و هرجای دیگر انجام دهند و علاوه بر پر کردن اوقات فراغت از آن لذت هم ببرند. سرگرمی حل معما و آزمون‌های هوش از آن جمله است که ما بنا داریم به‌طور مرتب یک آزمون و معما داشته باشیم.

IQ مخفف هوشبهر است و به نمرۀ دریافت‌شده در آزمون‌های استاندارد هوش اشاره دارد. نمرۀ این آزمون‌ها گرچه نشان از هوش و توانایی هوشی دارد اما به مرور و با تمرین و ممارست، هوش پرورده می‌شود و ممکن است فردی که ابتدا نمرۀ چندان بالایی نمی‌گرفته، کم‌کم و با حل معماها و آزمون‌های هوش بیشتر بتواند نمرۀ عالی بگیرد.

ببینید:

وسایل شرم آوری که معلم در جامدادی دانش آموز پیدا کرد


آزمون هوش امروز مربوط به هوش تصویری است.

سه تفاوت بین دختر آشپز قبیله را در 11 ثانیه پیدا کنید.

اگر به دو تصویر بسیار دقیق نگاه کنید، تفاوت بین آنها را متوجه خواهید شد. وقت شما از الان شروع می‌شود.  انجام موفقیت‌آمیز بازی تفاوت به شما کمک می‌کند حافظه و ادراک بصری و همچنین توانایی تمرکزتان را تقویت کنید.

آیا متوجه تفاوت‌ها شدید؟ تیک تاک ساعت را گوش کنید.

مهلت شما به پایان رسید. آیا توانستید تمام تفاوت‌های موجود در تصویر را در عرض 11 ثانیه تشخیص دهید؟ تبریک به کسانی که توانستند در زمان تعیین شده تفاوت بین این دو عکس را تشخیص دهند. اگر نتوانستید 3 تفاوت بین دو تصویر دختر قبیله را پیدا کنید، برای دیدن جواب به پایین بروید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

نوشته های مشابه

‫55 دیدگاه ها

  1. سلام ، میخواستم بگم که توی اون دو تصویر دو تا اختلاف هست نه سه تا ، سومی رو خودتون دیدید ، خواهش میکنم بازم دقت کنید اون دو چشم کاملا با هم مشابه هستن

    1. داداش اون داره بغل موی سر دختره رو میگه نه چشمش نگاه کن موی اولی صافه اما موی دومی رفته تو

    2. ببخشید آقای برا هویی توی آن دو تصویر سه تا اختلاف وجود دارد نه دو تا ضمناً آنجایی که شما می گویید چشم مو بود لطفاً خودتون بیشتر دقت کنید

    3. عزیزم شما کمی دقتت رو ببر بالا اگه چش داشتی میدیدی میفهمیدی که مشکل از سایت نیس مشکل از خود شماست در ضمن تفاوت توی چشم نیست توی موهاش هست منم اول فقط دوتا تفاوت پیدا کردم ولی وقتی یکم بیشتر نگا کردم دیدم سه تاست پس لطف کن ندیده کامنت های اشتباهت رو با ما به اشتراک نذار چالش این بود که عقل و چشمت کار کنه نه اینکه بیایی بگی کاملاً اشتباه هست این نشونه بی چشمی شماست آقای براهویی

  2. سلام ،چوبی که روش ‌نشسته یکی برشهاش سر چوب ساده ویکی طرح خود چوب .وبکی چوبی که در آتش زده سرش گرد ویکی صاف. وطرز موهاش یکی باز ویکطرف بسته .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا