بازی ریاضیزنگ تفریح

آزمون شخصیت: گل یا پروانه؟ مدیر هستی یا پیرو؟

آیا شما یک ذاتاً رهبر و مدیر هستید یا بیشتر از دیگران پیروی می‌کنید؟ برخی آزمون‌های شخصیت می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر خود را بشناسید و مثلاً بدانید مدیر هستید یا پیرو.

مدرسه آنلاین – آزمون‌های شخصیت راهی برای شناخت بهتر خود و در نتیجه تصمیم‌گیری بهتر در موقعیت‌های مختلف است. در زیر یک آزمون برای شما در نظر گرفته‌ایم که نشان می‌دهد شما رهبر هستید یا یک پیرو – نتایج ممکن است شما را شگفت زده کند! تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر نگاه کنید و ابتدا آنچه را که می‌بینید به ما بگویید. بر اساس پاسخ شما، به شما خواهیم گفت که آیا شما یک رهبر هستید یا یک پیرو.

به این گل و پروانه نگاه کنید و بگویید چه می‌بینید.

این آزمون بر اساس مفهوم اولین برداشت است کهنشن می‌دهد واکنش اولیۀ یک فرد به یک تصویر می‌تواند شخصیت زیربنایی او را آشکار کند. به خاطر داشته باشید که این چالش فقط برای سرگرمی است و نباید آن را زیاد جدی گرفت.

افرادی که ابتدا یک گل را دیدند

افرادی که ابتدا یک گل را می بینند معمولاً ذاتاً رهبر هستند. آنها حس هدفمندی قوی‌ای دارند و به سمت ایجاد تغییرات مثبت در جهان هدایت می‌شوند. آنها احساس قوی عدالت و انصاف دارند و اغلب برای انجام کارها پیشقدم می‌شوند تا تغییر ایجاد کنند.

آنها معمولاً قاطع و با اعتماد به نفس هستند و نیز می توانند همدلی و درک خود را در زمانی که موقعیت ایجاب می کند نشان دهند. قدرتشان در ایجاد انگیزه در دیگران نهفته است.

افرادی که ابتدا یک پروانه را دیدند

کسانی که ابتدا یک پروانه را می بینند پیروانی هستند که با هدایت دیگران جهت گیری می‌کنند. آنها به جزئیات توجه دارند و بسیار محتاطند و به تغییرات جزئی بسنده می‌کنند.

آنها از کمک به دیگران لذت می‌برند و در هر موقعیتی قابل اعتماد، وفادار و مفید هستند. آنها ذاتاً آرام هستند و به دنبال کانون توجه نیستند، بلکه ترجیح می‌دهند در پشت صحنه برای دستیابی به اهداف جمعی بی‌صدا کار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا