بازی ریاضیزنگ تفریح

آزمون شخصیت؛ پرنده‌ت رو انتخاب کن تا بگم چی برات مهمه

آزمون‌های شخصیت یک راه جالب برای دانستن بیشتر در مورد خود و به دست آوردن بینش عمیق‌تر دربارۀ خودمان است.

مدرسه آنلاین – پرنده ای را انتخاب کنید که فکر می‌کنید بیشتر با شما صحبت می‌کند و ببینید که چگونه آن پرنده چیزی را که برای شما مهم است، آشکار می کند. 

برای شروع آماده‌اید؟ یکی از این سه پرنده را انتخاب کنید تا سفر خودیابی خود را آغاز کنید. در پایان، می‌توانید بفهمید که آزادی برای شما چه معنایی دارد و چگونه شخصیت شما را شکل می‌دهد.



پرندۀ A

برای کسانی که اولین تصویر پرنده را انتخاب کردند، این احتمال وجود دارد که برای آزادی خود در کاوش و یادگیری ارزش قائل باشند. شما فردی کنجکاو هستید که دوست دارید چیزهای جدید را امتحان کنید و خود را از منطقۀ راحتی و امن خود خارج کنید.

شما از تغییر نمی‌ترسید و همیشه به دنبال راه‌هایی برای گسترش دانش و تجربیات خود هستید. آزادی کاوش برای شما ضروری است، زیرا به شما این امکان را می‌دهد که نظرات جدیدی را کشف کنید و در زندگی به یقین برسید.

پرندۀ B

کسانی که تصویر پرندۀ دوم را انتخاب کردند اهمیت ارتباط با دیگران را در سطح عمیق‌تری تشخیص دادند. آنها برای ارتباط واقعی ارزش قائل هستند و به کسانی که دوستشان دارند وفادارند.

آنها تلاش می‌کنند تا روابط معناداری ایجاد کنند تا بتوانند زندگی زیباتری داشته باشند، زیرا از بودن محاصره باکسانی که به آنها اهمیت می‌دهند لذت می‌برند. آنها می‌دانند که آزادی حقیقی، تنها دربارۀ با رشد فردی میسر نیست، بلکه ایجاد روابط قوی با نزدیکانشان است.

پرندۀ C

در نهایت، کسانی که تصویر سوم پرنده را انتخاب کردند، آزادی بیان را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می‌دهند. آنها  تلاش می‌کنند تا صدایشان را به دیگران برسانند و مطمئن شوند که شنیده می‌شود. آنها از بیان عقاید خود نمی‌ترسند و از آنچه که به آن اعتقاد دارند دفاع می‌کنند، حتی اگر در راهشان تنها باشند. این افراد می‌دانند که نظرات آنها ارزشمند است و هرگز نباید ساکت شوند. آزادی بیان برای آنها ضروری است، زیرا به آنها اجازه می دهد تا برای خود و دیگران صحبت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا