چند رسانه ایسرگرمی

پاسخ بامزه ی دانش آموز به سؤال امتحانی+ عکس

امتحان‌های کلاسی در مدرسه از آن بخش‌هایی است که خیلی از بچه‌ها به آن علاقه ندارند و همیشه تلاش می‌کنند تا به گونه‌ای برگزار نشود یا به تعویق بیفتد.

مدرسه آنلاین – برگه‌های امتحانی دانش‌آموزان برای معلم‌ها حال و هوای مختلفی دارد. برخی برگه‌ها صحیح کردنش راحت است و برخی دیگر پر از ایراد و بعضی‌ها هم قابل خواندن نیست و … در این میان برخی از دانش‌آموزان که روحیۀ طنز هم دارند وقتی پاسخ سؤالی را نمی‌دانند، جواب‌های بامزه و خنده‌داری می‌نویسند.

پاسخ این دانش‌آموز در برگۀ امتحانی از آن دست جواب‌های خنده‌دار است.

 

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. به خدا ما هم مجبوریم بچه های می‌فرستیم پیش این معلم ها،مدرسه ها به درد نمیخورن.

  2. وای خدا 😂 یعنی هر چی به ذهنشون میرسه سریع بیان میکنن….. ما هم سر جلسه شیطونه میخواد سراغمون از این جوابها تو گوشمون می‌گفت ، ولی خوب ما خیلی اراده ی قوی داشتیم و خرفش گوش نمی‌کردیم ( شاید هم اون موقع ها ترسمون از معلم اجازه نمی‌داد چنین جوابهایی بدیم ) 😅

  3. بچه با همه بچگیش بهترین جواب رو داده شاید از نظر یه عده ساده لوح جوابش خنده دار باشه ولی برای یه بچه تورک که زبان و ادبیات خودش از نظر گرامر و دستور زبان و شیوایی و ساختار هزاران برابر از زبان و ادبیات فارسی قویتر و شیرین‌تر وغنی تر و کاملتر است یاد گرفتن زبان و ادبیات فارسی که از نظر رتبه و جایگاه بین المللی از زبان و ادبیات تورک به مراتب ضعیف تره یه اجبار و یه تحمیل ظالمانه است،درصورتی که اگه منصفانه به این قضیه نگاهی بندازیم درستش این بود که مثل بسیاری از کشورهای چند زبانه دنیا تو ایران هم دو زبان میبایست زبان رسمی کشور بود زبان تورکی و زبان فارسی

  4. بنده در پایان مبحث “حجم‌های تنفسی” برای دانشجویان اشاره ای هم به اختلالات شایع بالینی موضع کرده و به کاهش این حجم‌ها در افراد مبتلا به قوز اشاره کرده بودم.
    سحرگاهی مشغول تصحیح ورقه های تشریحی بودم که با بی بدیل ترین طنز روبرو شدم.
    “گوز باعث کاهش حجم تنفسی می‌شود….” چنان خنده ی انفجاریی زدم که همسرم که از خواب پریده بود سرکی به اتاقم کشید و گفت “مرض داری ؟..

  5. راست میگه والا قایقی خواهم ساخت تا خودم را قرق کنم در اب تا نخواهم ادبیات بخوانممممم

  6. این نوع نوشته های دانش آموز دیگر کهنه شده است (معمولا هم ساختگی است) . بنظر من هر دانش آموزی اینگونه مسخره بازی دربیاورد باید حتما نمره صفر داده شود و تنبیه های دیگری نیز در مورد آن اعمال شود تا از این غلطها نکند. هر معلم یا دانش آموزی که اینگونه نوشته را پخش میکند هم باید تنبیه شود تا آدم شود و دیگر مسخره بازی در نیاورد. تابناک هم که این خبر مبتذل و زرد و کهنه شده را نشر میدهد باید ادب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا