چیست؟چیستان

همستر کامبت چیست؟ آیا همستر حساب شما را خالی می‌کند؟

همستر کامبت (Hamster Kombat) ستاره‌ای نوظهور در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرامی است که کاربران می‌توانند با فعالیت در آن، سکه‌های مجازی به‌دست آورند.

مدرسه آنلاین – «تو زندگی یکسری فرصت‌ها ایجاد میشه، اما این فرصت‌ها محدودن، از این فرصت استفاده کنید به خانواده ۸۰ میلیونی همستر بپیوندید» بعید است که در پیام‌رسان تلگرام فعال باشید و با این پیام، در این روز‌ها مواجه نشده باشید.

همستر کامبت جدیدترین بازی در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرامی است که کاربران می‌توانند فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه‌ی مجازی کسب کنند، اما اینکه آیا واقعا در آینده این امکان وجود داشته باشد که این سکه‌ها به پول واقعی تبدیل شود هنوز مشخص نیست.

بازی همستر قانونی است؟

بستر بازی Hamster Kombat تلگرام است، به همین خاطر مجبور هستید که فیلترشکن خود را روشن کنید؛ بنابراین این بازی را نمی‌توان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران دانست چرا که «طبق مصوبه مرکز ملی فضای مجازی استفاده از ابزار‌های پالایش‌شکن ممنوع است، مگر مواردی که دارای مجوز قانونی باشند.» و بعید است که بازی همستر جزو موارد استثنا قرار گیرد؛ پس ورود شما به این بازی اگر نگوییم مجرمانه است حداقل می توان گفت که قانونی نیست.

همستر؛ فیشینگ یا بدافزار؟

آیا این بازی نرم افزار مخرب یا بدافزار است؟ خبرنگار تابناک با چندین مقام مسئول در این باره صحبت کرد، اما هیچ یک پاسخ روشنی به این سوال ندادند، اما با توجه به سخنان این مقام‌های مسئول به نظر می‌رسد آنچنان نباید از این جهت به این نرم افزار بدبین بود، هرچند، به خاطر اینکه برای استفاده از این برنامه نیاز به فیلترشکن دارید شاید در این میان، اتفاقات تلخ دیگری برایتان رقم بخورد.

تنها نکته قطعی همستر!

باید منتظر ماند و دید که آیا درآمدزایی این نرم افزار واقعی است یا نه! و آیا ممکن است با کلیک بر روی لینک همستر، حسابتان خالی شود یا نه؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا