جدیدترین اخبار

با امکانات جالب تپسی پس از ورود به حوزه سرویس مدارس آشنا شوید

تپسی «سرویس مدرسه» را برای رفت و آمد دانش آموزان به مدارس راه اندازی کرد. این سرویس در سال تحصیلی 1402–1403 برای دانش‌آموزان شهر تهران در دسترس است و والدین می‌توانند برای رزرو به اپلیکیشن تپسی مراجعه کنند.

مدرسه آنلاین- بنابر اعلام تپسی، این شرکت از ابتدای شهریور ماه، محصول جدید خود با عنوان «سرویس مدرسه» را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

به گفته روابط عمومی تپسی، این شرکت طی ماه‌های گذشته و با هماهنگی سازمان تاکسیرانی تهران، کار توسعه «سرویس مدرسه» را آغاز کرده تا با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد، دغدغه‌های موجود (مانند اخذ مبالغی بیش از نرخ مصوب سرویس مدارس، عدم بازگشت هزینه در روزهای تعطیل، کمبود راننده، نگرانی بابت امنیت سفرها و نبود نهاد مسئول و پاسخگو در صورت بروز مشکلات احتمالی) را برطرف کند.

ردیابی آنلاین سفر برای والدین

 بر خلاف سرویس‌های سنتی که امکانی برای نظارت بر سفر ندارند، تپسی این امکان را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا برای اطمینان بیشتر، در طول زمان حضور فرزندشان در سرویس، سفر را به صورت آنلاین رصد کنند.

 این محصول، در گام اول و برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، در شهر تهران در دسترس کاربران خواهد گرفت. از آنجایی که این سرویس بر پایه تکنولوژی طراحی و راه‌اندازی شده، هم از نظر قیمت برای والدین به صرفه خواهد بود و هم با دارا بودن قابلیت‌هایی مانند ردیابی آنلاین سفر، ابزارهایی را برای اطمینان خاطر بیشتر در اختیار والدین قرار خواهد داد.


 تا 30% ارزان‌تر و با تضمین بازگشت وجه برای تعطیلات غیرتقویمی

طی سال‌های گذشته، یکی از اعتراض‌های والدین در مورد سرویس‌های سنتی مدرسه، هزینه‌های گزاف و خارج از عرف بوده است. بنا به اعلام روابط عمومی تپسی، تعرفه قیمت در سرویس مدرسه این شرکت، متناسب با نرخ مصوب شورای شهر و تاکسیرانی تعیین شده و تا 30% ارزان‌تر از سرویس‌های سنتی است. تپسی در این سرویس، به یکی از نارضایتی‌های دیگر اولیا از سرویس‌های سنتی که عدم بازگشت وجه در روزهای تعطیل است نیز پاسخ داده و اعلام کرده که به ازای روزهای تعطیل غیرتقویمی (مانند آلودگی هوا و شرایط جوی)، هزینه را به والدین بازمی‌گرداند.

اختصاص راننده ثابت

در سرویس مدرسه تپسی، یک راننده ثابت به دانش‌آموزان اختصاص داده شده و مشخصات و اطلاعات تماس آن نیز در اختیار والدین قرار می‌گیرد. هم چنین، رانندگان فعال در سرویس مدرسه تپسی، رانندگانی هستند که با بررسی سوابق سفرهایشان انتخاب شده‌اند و ضمن داشتن تائیدیه صلاحیت از سمت پلیس و امتیاز بالا، سایر مدارک مورد نیاز مانند گواهی سلامت را هم دارا هستند. از سوی دیگر این شرکت اعلام کرده که با دارا بودن تیم پشتیبانی و امنیت سفر 24 ساعته، به صورت مستمر سفرهای سرویس مدارس را بررسی کرده و پاسخگوی والدین خواهد بود.

فرایند ثبت نام

گفتنی است فرایند ثبت نام این سرویس، از طریق اپلیکیشن تپسی و به صورت آنلاین انجام می‌شود. والدین می‌توانندبرای رزرو سرویس مدرسه، به اپلیکیشن تپسی مراجعه کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا