جدیدترین اخبار

آشنایی با نحوه استخراج وینک در پلتفرم های مختلف

وینک‌لینک Winklink)) اولین سرویس اوراکل غیرمتمرکز در دنیای ارزهای دیجیتال است که داده‌های قابل اعتماد دنیای واقعی را به بلاکچین ترون (TRON) تزریق می‌کند. به عنوان اولین سرویس اوراکل شبکه ترون، هدف این پروژه بهره برداری از بازار رو به رشد برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) از طریق اکوسیستم ترون است.

مدرسه آنلاین- علاوه بر این، این سرویس همچنین اعداد تصادفی ایمن، غیرقابل پیش‌بینی و قابل اثبات را به منظور افزایش قابلیت اطمینان و بهبود تجربیات کاربران در سیستم‌های پرداخت، رویدادها و سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) ارائه می‌کند که همه اینها با تابع عدد تصادفی قابل تأیید Winklink قابل دستیابی است. با ما در ادامه همراه باشید.

وینک‌لینک چیست؟

وینک‌لینک (WINkLink) یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز است که هدف آن ادغام دنیای واقعی با فضای بلاکچین است. هدف این پروژه ارائه داده‌های قابل اعتماد برای امکان اجرای قرارداد هوشمند است. اوراکل WINklink به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به تمام داده‌های دنیای واقعی دست پیدا کنند و دیتا فیدهای دنیای واقعی را به قراردادهای هوشمند تزریق کنند.

مشارکت در اکوسیستم WINkLink

شما می‌توانید از طریق فعالیت‌های زیر در اکوسیستم وینک مشارکت کنند:

  • قراردادهای هوشمند WINkLink را پیاده‌سازی کنید و یک گره در شبکه اجرا کنید.
  • ادغام فید قیمت (Price feed) وینک‌لینک در دپ‌ها (DApp).
  • ادغام WINkLink VRF در دپ‌ها.

موارد استفاده اوراکل وینک لینک

ارائه داده‌های قیمت قابل اعتماد به پلتفرم‌ های دیفای

برنامه‌های غیرمتمرکز یا دپ‌ها نیاز به مظنه قیمت برای مبادله توکن، وثیقه وام و سایر فرآیندها دارند.

اپلیکیشن‌ها به داده‌های قابل اعتماد خارج از بلاکچین نیاز دارند

به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد از داده‌های دنیای واقعی، از جمله آب و هوا، ورزش، شرط بندی و غیره استفاده کنند. WINkLink به اتصال قراردادهای هوشمند به دنیای واقعی کمک می‌کند.

سرویس اعداد تصادفی

وینک‌ به توسعه‌دهندگان اعداد تصادفی ایمن و قابل تأیید برای کاربردهای مختلف دپ‌ها ارائه می‌دهد. ماهیت ضد دستکاری اعداد تصادفی VRF منصفانه بودن نتایج اعداد تصادفی را بهبود می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: چه ارزهایی قابلیت استخراج دارند؟

اقتصاد و عرضه

نام توکن: WIN

نوع توکن: TRC-20، BEP-20

تخصیص اولیه: 15.00 درصد از کل عرضه

قیمت توکن در فروش اولیه: 0.00006673340 دلار

تاریخ فروش اولیه: (تکمیل) آوریل 2019

میزان فروش اولیه: 10,000,000 دلار

تخصیص فروش لانچ پد: 5.00٪ از کل عرضه

قیمت فروش لانچ پد: 0.0001201 دلار

مجموع تخصیص لانچ پد: 6,000,000 دلار

عرضه اولیه در گردش: 20.99 درصد از کل عرضه

توزیع عرضه توکن به شرح زیر است:

  • ذخیره: 3.75 درصد از کل عرضه را تشکیل می‌دهد.
  • لانچ پد: 5.00 درصد از کل عرضه را شامل می‌شود. این فروش در ژوئیه 2019 برای جذب ~6.0 میلیون دلار BNB به ارزش ~0.0001201 دلار به ازای هر توکن برای 5.0 درصد از کل عرضه توکن انجام شد.
  • توسعه پلت فرم: شامل 7.00٪ از کل عرضه است.
  • مشارکت با شرکت‌های گیمینگ: 9.00٪ از کل عرضه را شامل می‌شود.
  • مشارکت استراتژیک: 6.25 درصد از کل عرضه را شامل می‌شود.
  • ایردراپ: 5.00٪ از کل عرضه را شامل می‌شود.
  • جامعه اولیه: 12.00٪ از کل عرضه را تشکیل می‌دهد.
  • فروش اولیه : 15.00٪ از کل عرضه را شامل می‌شود.
  • تیم: 10.00٪ از کل عرضه را تشکیل می‌دهد.
  • اکوسیستم: 27.00٪ از کل عرضه را تشکیل می‌دهد.

توزیع توکن WIN

برنامه انتشار توکن WIN

نمودار زیر تعداد تمام توکن‌های WIN را به تفکیک نشان می‌دهد که قرار است هر ماه در گردش باشند.

نحوه استخراج وینک (WIN)

برای استخراج وینک از طریق استخر پروژه، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد کیف پول ترون لینک شوید و یک والت برای خود بسازید. سپس با انتخاب گزینه My Wallet به بخش تنظیمات کلی والت بروید.
  2. با انتخاب گزینه Advanced Features وارد بخش ویژگی‌های پیشرفته می‌شوید. سپس گزینه Dapp Browser را انتخاب کنید تا وارد بخش مرورگر کیف پول شوید.
  3. حال باید در این قسمت، آدرس پروژه وینک (wink.org) را وارد کرده و وارد وب‌سایت وینک شوید.
  4. در مرحله بعد، با استفاده از گزینه منو که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد، winkdrops را انتخاب کنید.
  5. در این صفحه گزینه freeze را کلیک کنید تا برای سرمایه‌گذاری در استخر پروژه وینک اقدام کنید. این نکته را مد نظر قرار دهید که حداقل میزان مجاز برای سرمایه‌گذاری، ۱۰۰ وینک است که به مدت حداقل ۴۸ ساعت در استخر قفل خواهد شد. در طی این مدت زمان، شما نمی‌توانید به موجودی قفل شده در استخر دسترسی داشته باشید.
  6. پس از اتمام این فرآیند، گزینه برداشت یا withdraw را انتخاب کنید تا امکان برداشت اصل سرمایه‌ و سود سپرده برای شما فراهم ‌شود. البته، در این مرحله باید توجه داشته باشید که پلتفرم وینک بر روی شبکه ترون قرار دارد، درنتیجه برای برداشت اصل سرمایه و سود آن به مقداری ارز دیجیتال TRX نیاز دارید تا بتوانید کارمزد تراکنش را پرداخت کنید.

آیا توکن WIN سرمایه گذاری خوبی است؟

ارز دیجیتال Wink به عنوان یک رمزارز استفاده می‌شود که برای پرداخت هزینه ها و تراکنش ها استفاده می‌شود. این توکن ارزش خود را از افرادی به دست می‌آورد که ارزهای فیات را برای استفاده از بازی‌های متصل به پلتفرم وینک خریداری می‌کنند. علاوه بر این، کارشناسان صرافی‌ ارزهای دیجیتال Wink را یک گزینه سرمایه گذاری عالی با آینده درخشان می‌دانند، زیرا این شرکت در گذشته استفاده واقعی از این توکن را ثابت کرده است.

شکی نیست که WINK تیم خوبی دارد و با محصولی واقعی، آزمایش شده و تایید شده در TRONbet شروع به کار کرده است. بدون شک، بازی‌های بلاکچینی یک صنعت جدید به شمار می‌رود. علاوه بر این، کاربران WIN به امکانات خاصی دسترسی دارند که شامل پتانسیل شرکت در فعالیت‌های خاص مانند مسابقات پوکر است. هنگامی که دارندگان از این توکن در پلتفرم استفاده می‌کنند، حداقل کارمزد تراکنش را پرداخت می‌کنند.

جمع بندی

با گسترش اکوسیستم ترون ((TRON، سرویس اوراکل غیرمتمرکز WINkLink می تواند به طور گسترده برای موارد استفاده مختلف در پروتکل های مالی غیرمتمرکز (DeFi)، بیمه، اینترنت اشیا (IoT)، توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و بازی‌ها مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، WINkLink به‌عنوان «نخستین اوراکل جامع اکوسیستم TRON»، به خوبی خود را در جایگاه ارائه‌دهنده داده‌های قابل اطمینان به اکوسیستم برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) که به سرعت در حال گسترش است، قرار داده است. به همین دلایل است که کارشناسان به افزایش قیمت وینک در آینده بسیار امیدوارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا