جدیدترین اخبار

یک کلاس درس در مدرسه دخترانه آتش گرفت

امروز صبح یکی از مدارس دخترانه شاهد در ارومیه دچار آتش سوزی شد و ۱۸ دانش‌آموز در این حادثه دچار مسمومیت شدند.

مدرسه آنلاین – بعد از آتش سوزی مدرسه دخترانه در ارومیه، عکس‌العمل سریع دانش‌آموزان و معلمین و هم چنین نزدیک بودن ایستگاه آتش‌نشانی به مدرسه دست به دست هم داد و هیچ سوختگی میان دانش‌آموزان ثبت نشد.

صبح امروز خبری مبنی بر آتش‌سوزی یکی از مدارس ارومیه در فضای مجازی پیچید و خبر آمد که این اتفاق در مدرسه‌ای به نام شاهد در منطقه آبیاری ارومیه رخ داده است. از قضا این مدرسه جنب ایستگاه آتش‌نشانی است و این خبر خوبی بود که حداقل آتش‌نشانان در سریع‌ترین زمان بر سر آتش می‌رسند.

حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه دراین خصوص اظهار کرد: این آتش‌سوزی ساعت ۸ صبح به آتش‌نشانی اعلام شد و ماموران ما در کمترین زمان به دلیل نزدیک بودن این حادثه خود را بر بالین دانش‌آموزان رساندند.

وی افزود: ماموران حاضر در ایستگاه شماره ۴ ارومیه، با اعزام به محل آتش‌سوزی، آتش محیط را خاموش کرده و دانش‌آموزان را به اورژانس تحویل دادند و خوشبختانه سوختگی در این دانش‌آموزان نبود.

فرزین رضازاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی نیز گفت: این آتش‌سوزی در کل مدرسه نبود، بلکه یکی از کلاس‌های درس دچار این آتش‌سوزی شده و با عکس‌العمل سریع دانش‌آموزان و معلمین مدیریت شده بود.

وی افزود: از این مدرسه دخترانه دبیرستانی در ارومیه هیچ سوختگی میان دانش‌آموزان ثبت نشد، ولی مسمومیت ۱۸ نفر از آنان موجب شد آنها را تحت نظر داشته باشیم.

رضازاده بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس سبک به محل اعزام شده بود و مصدومین ناشی از اثر دود آتش‌سوزی به بیمارستان منتقل شدند.

۱۸ دانش آموز در حال حاضر در بیمارستان آیت‌الله طالقانی ارومیه تحت نظر بوده و حال عمومی مسمومان مساعد است. این دومین حادثه دانش‌آموزی در هفته جاری است که اتفاق اول نیز تصادف سرویس مدرسه در ارومیه بود که حال همه آنان مساعد است.

منبع: همشهری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا