آموزشیچند رسانه ای

گریه‌های تلخ دختر نابینا بخاطر اخراج از جلسه امتحان

فیلمی از گریه‌های تلخ دختر نابینا بخاطر اخراج از جلسه امتحان در فضای مجازی منتشر شده است.

مدرسه آنلاین- انتشار تصاویری از گریه‌ یک دختر نابینا ساکن شهر فلاورجانِ استان اصفهان که به دلیل نداشتن منشی از جلسه امتحان اخراج شده در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان روز سه شبه با صدور اطلاعیه ای در این رابطه افزود: با دستور وزیر جوانب کار بررسی و مشخص شد این دانش‌آموز در فرآیند ثبت‌نام فراموش کرده بوده گزینه «نیاز به منشی» را انتخاب کند.

در این اطلاعیه تصریح شد که ، با این حال متصدی برگزاری آزمون موظف بوده مقدمات برگزاری آزمون این دانش‌آموز را فراهم سازدو بر همین اساس با متصدی یاد شده به دلیل ناهماهنگی، برخورد قانونی صورت پذیرفت.

بر اساس این گزارش مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان، در تماس تلفنی با والدین این دانش‌آموز، ضمن دلجویی از آن‌ها از دستور وزیر آموزش و پرورش، پس از اطلاع از موضوع با استفاده از اختیارات خود برای حل مشکل این دانش آموز خبر داد.

شهرستان فلاورجان با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. قربون گریه‌هات برم. دخترم به فرض اینکه تو این امتحان هم قبول شدی می‌خوای با این مدرک در پیتی چه کنی؟ دکتر، و پزشک و مهندساش بیکارند.

  2. خداوند در برابر انسان اینقدر سخت گیری نمیکند. به خاطر یک تیک نزدن منشی با سرنوشت و احساسات یک جوان بازی نکنید

  3. متاسفانه اکثر فرهنگیان توجهی به مشکلات کودکان خاص ندارند چون در این زمینه آموزش ندیده اند. مسیول جلسه یکی از مراقبان را میتوانست به عنوان منشی وی بکار گیرد.همیشه اتفاق میافتد بعد اقدامات انجام میگیرد.

  4. بی وجدانها چطوری دلتون میاد با ای طفلک بد رفتاری کنید. خودش که مقصر نبوده. یک نفر نبود اونجا منشی بشه.
    آهش دامنتون رو می گیره.

  5. با گریش منم گریم گرفت.
    همه دنیا ارزش اینو نداره که دانه ای را از دهان موری گرفت

  6. آموزش و پرورشی که هر کسی رو همینجوری بدون بررسی صلاحیت وجدانی و انسانی وارد مجموعه اش میکنه. بایستی درش رو گِل گرفت که اینجوری باعث عذاب و ناراحتی یک دختر پرتلاش شده…

  7. مادامی که هر شش ماه یک وزیر آموزش و پرورش داریم وضعیتمان از این بهتر نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا