چیستانکیست؟

پدر آدرین کیست؟ آیا او واقعاً سرمایه دار است؟

پس از دیدار آدرین با رونالدو در هتل اسپیناس پلاس حرف و حدیث پیرامون این پسر بچه و پدر او بالا گرفت. برخی گفتند پدرش سرمایه دار است و این دیدار حاصل پول پدر است. آیا واقعاً اینچنین است؟

مدرسه آنلاین – پدر ادرین کارمند بوده و بر خلاف اینکه میگویند او ثروتمند و پولدار است یک مرد جوان با وضع مالی معمولی است .

آدرین پسر بچه هوادار رونالدو که در هتل اسپیناس پالاس تهران به دیدار این ستاره پرتغالی رفت و با او عکس یادگاری گرفت در فضای مجازی به شهرت زیادی دست یافته است.

حرف و حدیث‌ها پیرامون او نیز وجود دارد بعد از اینکه آدرین در هتل اسپیناس حضور پیدا کرد تا رونالدو را ببیند اما اجازه دیدار او داده نشد در مصاحبه با یک خبرنگار گریه کرده و با ناراحتی می‌گفت اگر رونالدو را ببیند به او می‌گوید دیگر به این هتل نیاید بعد از وایرال شدن این ویدیو گویا مسئولان هتل موضوع را به رونالدو اطلاع داده و شرایط دیدار آنها میسر شده است.

ماجرای دیدار آدرین با رونالدو

این در حالیست که بسیاری از رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی معتقد بودند پدر آدرین پولدار بوده و مبلغ زیادی به مسئولان هتل و رونالدو داده است تا با او عکس یادگاری بگیرد اما بعد از مدتی مصاحبه پدر آدرین در فضای مجازی منتشر شد و او می‌گوید که پدربزرگ و مادربزرگ آدرین او را به هتل آورده‌اند و اگر من در آنجا بودم هیچگاه اجازه دیدار رونالدو با فرزندم را نمی‌دادم.

البته تصاویری فضای مجازی نشان میدهد که ادرس قبلا با سردار ازمون نیز دیدار داشته است و این بسر بچه از علاقمندان و هواداران فوتبال است که با بسیاری از بازیکنان فوتبال دیدار داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا