دیگه چه خبر؟فرهنگی

فیلم اجرای طنز دانشجویان موسیقی وقتی حراست وارد کلاس می‌شود/ سریع رنگ عوض کردن

فیلم اجرای طنز دانشجویان موسیقی وقتی حراست وارد کلاس می‌شود، در فضای مجازی منتشر می شود.

مدرسه آنلاین – این دانشجویان در حال اجرای یک موسیقی هستند که وقتی حراست وارد کلاس می شود، ریتم و متن سرود را تغییر می دهند.

البته این کلیپ طنز است و صرفاً با هدف نشاندن لبخند بر لبان بینندگان تهیه شده است.

در ادامه این فیلم طنز اما بامزه را می بینید:

 

نوشته های مشابه

‫17 دیدگاه ها

  1. ای جانم الهی همیشه بخندید و بدون مشکل باشید پراز امیدو انرژی‌های مثبت کارخودشونو انجام دادید ماشالله به زیرکیتون ایول ایشالله همیشه سلامت و تندرست و شاد باشید

      1. چقدر بی شخصیتی که به راحتی و بی دلیل به دختران این سرزمین انگ بی حیایی و هرزه بودن میزنی. مگه دارن چی کار می‌کنن؟؟!!!!

        1. آفرین حرف حق رو زدی واقعا چرا بعضی ها اینقدر زود انگ هرزگی به طرف می‌بندند چقدر فرهنگشون پایین است

  2. این دیالوگ یه فیلمه که به طنز میخونه، هرچی تیتر زدن باور نکنید، چه زیرکی ای آخه! چه ساواکی🤣🤣😐😂 امان، ملت ما هیچی نمیدونن نظر میدن

  3. معلومه که بعضی ها که عاشق و کشته مرده عزا و مداحی و گریه و ماتم سرایی هستند از این شادی ها و خنده ها دلخورند‌.خنده های هر دختری را بی حیایی معنی کردن بی انصافیست.البته که رعایت ادب و حرمت نگه داشتن اصلی واجب برای ماست ولی زاهد نمایی درد بدیست.

  4. معلومه که بعضی ها که عاشق و کشته مرده عزا و مداحی و گریه و ماتم سرایی هستند از این شادی ها و خنده ها دلخورند‌.خنده های هر دختری را بی حیایی معنی کردن بی انصافیست.البته که رعایت ادب و حرمت نگه داشتن اصلی واجب برای ماست ولی زاهد نمایی درد بدیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا