دیگه چه خبر؟فرهنگی

فیلمی از ناگفته های جالب خانم مجری درباره خواستگارهایش

گیتی خامنه مجری و گوینده برنامه کودک و نوجوان دهه ۶۰ در برنامه “ای کاش” درباره خواستگارانش صحبت کرد.

مدرسه آنلاین – گیتی خامنه مجری و گوینده تلویزیون و برنامه کودک و نوجوان در دهه ۶۰ برای اولین بار  در برنامه “ای کاش” درباره خواستگارانش و حتی تعقیب شدن هایشان حرف زد.

گیتی خامنه گفت: امکان نداشت مسیری را طی کنم بدون اینکه تعقیب شوم. مثلا فرد ارتشی با محافظانش آمد به محله ما در امیریه و خواستگاری کرد. به اشکال مختلف هدیه می‌آوردند. روزی ۱۰مورد پیشنهاد ازدواج داشتم. به خانه می‌آمدم مامانم می‌پرسیدند امروز چندتا؟ یک مرد متاهل به خانواده‌اش آنقدر فشار آورد که دخترش کمک کرد برای نوشتن نامه و ابراز علاقه کرد. اجرایم به همین دلیل عبوس شد. به تمام پیشنهادها فقط یک کلمه جواب می‌دادم: “نه”!

خامنه در سال ۱۳۴۳ در خیابان امیریه تهران به دنیا آمد و پس از پایان تحصیلات دبیرستان، وارد دانشگاه تهران شد و تحصیلات خود را در رشتهٔ زبان انگلیسی آغاز کرد ولی بعداً تغییر رشته داد و به تحصیل در هنر با گرایش کارگردانی سینما و تلویزیون پرداخت.

خامنه مجری تلویزیون از سال ۱۳۵۸ تا اواسط دههٔ ۱۳۷۰ بود. او به مدت ۱۵ سال در سازمان صدا و سیمای ایران به فعالیت پرداخت و سپس به خارج از ایران رفت و بعد از چند سال زندگی در آمریکا دوباره او در سال ۱۳۸۹ دوباره به ایران بازگشت.

در ادامه بخشی از صحبت های گیتی خامنه در برنامه ای کاش را می بینیم:

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. راست میگه اون موقع دختر زیبا کم بود همه ما دهه چهل و پنجاه عاشقش بودیم و بایادش خاره بازی میکردیم حتی الان عاشقشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا