جدیدترین اخبارخبر ویژه

در مدارس کشور زنگ مجلس به صدا در می آید

با نزدیک شدن به انتخابات و در راستای مشارکت حداکثری مردم، قرار است در مدارس کشور طرحی به نام «زنگ مجلس» اجرا شود.

مدرسه آنلاین – آموزش و پرورش برای آشنایی دانش آموزان و تفهیم اهمیت شرکت در انتخابات قرار است طرح «زنگ مجلس» را در مدارس برگزار کند.

در این راستا معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در تمام کلاس‌های درس، معلمان برای دقایقی در خصوص جایگاه و اهمیت مشارکت در انتخابات صحبت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی‌ با اشاره به برنامه‌های این معاونت در راستای حضور حداکثری در انتخابات امسال اظهار کرد: طرح زنگ مجلس با تمرکز بر کنشگری فرهنگیان و حضور دغدغه‌مندانه در کلاس‌های درس به صورت متمرکز روز سه‌شنبه 8 اسفند 1402 در تمام مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: در تمام کلاس‌های درس، معلمان برای دقایقی در خصوص جایگاه و اهمیت مشارکت در انتخابات، مقایسه انتخابات قبل و بعد از انقلاب، تأثیر رای یکایک آحاد جامعه در انتخابات، دلایل سرمایه‌گذاری رسانه‌های بیگانه برای کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای و مثال‌های عینی از اقدامات مثبت مجلس برای دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه خواهند داد.

پورثانی در ادامه بیان کرد: در راستای غنی‌تر شدن این زنگ، بسته محتوایی توسط معاونت پرورشی و فرهنگی تهیه شده و در کانال‌های معاونت در شبکه شاد منتشر شده است.

‌بر اساس این گزارش، امسال 487000 رای اولی در انتخابات شرکت خواهند داشت.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا