جدیدترین اخبار

شرایط خروج از کشور مشمولان سربازی برای اربعین

معاون وظیفه عمومی استان آذربایجان شرقی شرایط و ضوابط شرکت مشمولان را در پیاده روی اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد.

مدرسه آنلاین- به نقل از فارس،  ابراهیم امرانی  اظهار داشت: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی فراجا برای تمام مشمولان واجدشرایط که بدون غیبت می باشند در بازه زمانی 1402/05/27 تا 1402/06/20 سفر به کشور عراق به منظور شرکت در پیاده روری بزرگ اربعین بدون سپردن وثیقه خروج از کشور خواهد بود.

وی در ادمه افزود: مشمولان برای بهره مندی از این امتیاز باید دارای معافیت تحصیلی بوده و از سامانه sakha.epolice.ir درخواست خروج از کشور خود را ثب کنند.

معاون وظیفه عمومی استان خاطرنشان کرد: خروج از کشور برای متولدین سال 1384 در ایام مذکور بدون ثبت درخواست خروج و با هماهنگی اداره گذرنامه بلامانع است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا نیز درباره وضعیت سربازان در این خصوص گفت: سربازانی که در حین خدمت سربازی هستند برای شرکت در راهپیمایی اربعین باید از طریق یگان‌های مربوطه درخواست خروج از کشور داشته باشند.

سردار مهری افزود: سربازانی که در خدمت مقدس سربازی هستند یا در دستگاه‌های دولتی به عنوان امریه خدمت سربازی را طی می‌کنند برای شرکت در راهپیمایی اربعین بایستی از طریق یگان مربوطه درخواست خروج از کشور داشته باشند.

وی گفت: شرایطی را که یگان خدمتی سربازان در حین خدمت برای خروج از کشور مشخص می‌کند مربوط به همان یگان و سازمان است و سازمان وظیفه عمومی دخل و تصرفی در آن ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا