چیست؟چیستان

خصوصیات مثبت و منفی، رنگ و سنگ آبانیها چیست؟

ماه‌ها هر کدام رازی دارد. گردش ماه به دور زمین ماه‌ها را به وجود می‌آورد که هر ماه ویژگی خاصی دارد و افرادی هم که در هر ماه متولد می‌شوند ویژگی‌هایی دارند.

مدرسه آنلاین– البته خصوصیات افرادی که در یک ماه متولد می‌شوند الزاماً یکی نیست و این خصوصیات هم قابل تغییر است. اما به طور کلی گفته می‌شود که ماه‌های تولد بر ویژگی افراد تأثیرگذار است.

اگر شما به تازگی با یک آبان ماهی آشنا شده‌اید یا بین دوستان و آشنایان و اقوامتان آبانی دارید بهتر است با مطالعۀ این مطلب با ویژگی‌های آنها بیشتر آشنا شوید.

مشخصات کلی متولدین آبان ماه

قوی و قدرتمند، مصمّم و با اراده پولادین، ورزشکار، هوشیار، حسّاس و خجول، در ظاهر آرام، ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شدید، پر انرژی، واقعاْ کوشا، عاشق ماورالطبیعه، اهل معنویّات، عاشق مسائل مرموز، هر کاری را به پایان می‌رساند، مشکوک و کنجکاو و تودار، مجری بسیار خوب، پایدار و با ثبات، محقّق ورزیده، کاشف و دانشمند، علاقه‌مند به تفتیش عقاید، فکر سایرین را می‌خواند، دارای روح قوی، واقعاْ امیدوار، فرمانده و سیاستمدار، مقاوم و پر تحمّل، فنا ناپذیر، عدّه کمی را وارد زندگی خود می‌کند، عاشق تولّد مجدّد، دارای اهداف عالی، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، پدری فداکار، عاشق نصیحت کردن دیگران، دارای افکار تخیّلی و ایده آل، زیبا، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ، با وقار، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلیر، کمال گرا، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می‌کند.

جنبۀ منفی شخصیت

حسود، غیرتی‌، خشمگین‌ و غضب‌ آلود، وسواسی‌ و بی‌اختیار، تودار، پنهان‌‌کار، مرموز، لجوج‌، یک‌ دنده‌، سرسخت‌ و خودرأی‌.

رازهای رفتاری متولد آبان

آبانی‌ها سریع دل بسته و سریع تر دل میکنند؛ متولدین آبان ماه برای ارضای خواسته‌های خود گاهی نسنجیده و آنی عمل میکنند و در واقع، به همان سرعتی که دل می‌بازند، سریع‌تر دل می‌کنند.

آنها معمولاً خواهان عشق در یک نگاه هستند و به سرعت عاشق می‌شوند. همیشه آماده باشید تا در مورد عمیق‌ترین خواسته‌های درونی، اسرار زندگی و رویاهای شخصیتان با آنها صحبت و تبادل نظر کنید؛ آنها خواهان مشاهده شور و شوق وافر در وجودتان هستند. آنها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای آنها پیش نروید، بدون شک ترکتان میکنند. آنها در هنگام کار مایلند موسیقی بلندی بشنوند؛ مردان متولد آبان ماه مایلند در طول روز هزاران مرتبه از شما ابراز علاقه ببینند تا خیالشان راحت شود. هرگز و تحت هیچ شرایطی حس حسادت آنها را تحریک نکنید وگرنه با واکنشی به مراتب بدتر از سوی آنها مواجه خواهید شد و به سرعت و قبل از آن که دریابید چه اتفاقی افتاده ترکتان میکنند. در حقیقت، سریع دل بستن و سریع‌تر دل کندن، یکی از عادات همیشگی آنها محسوب میشود.

خصوصیات مردان متولد آبان ماه

مردان متولد آبان ماه هدف های بزرگی دارند و بسیار با اراده و پشت کار هستند. آنها بسیار باهوش و زیرک هستند. احساسات آبانی ها با شنیدن دروغ بسیار آسیب می بیند و آنها از دروغ خوششان نمی آید. رفتار هایی که بر خلاف خواست و غرور مردانه ی آنها باشد می تواند آبانی ها را بسیار خشمگین سازد، البته از خشم و انتقام آنها بسیار باید ترسید زیرا خطرناک و سوزان است. مردان آبان ماهی پدرانی فداکار، مهربان و دلسوز برای فرزندانشان هستند.

خصوصیات زنان متولد آبان ماه

زنان متولد آبان ماه حسود، انتقام جو و گاهی جاه طلب هستند. آنها زنانی مغرور، طناز، جذاب، زیبا و با اعتماد به نفس هستند. آنان راز نگه دار و خود دار هستند پس شما همیشه می توانید به زنان آبانی اعتماد کنید. آنها در خانه داری مهارت دارند و بسیار موقع شناس هستند. زنان آبان ماهی به راحتی عاشق نمی شوند و توجه داشته باشید اگر آنها به شما ابراز علاقه کرده اند در حقیقت شما یک مرد برتر هستید. آبانی ها به عشق و تنفر به شکلی دیگر نگاه می کنند. برای آنگاه اندکی نفرت یا اندکی علاقه معنایی ندارد. آنها یا کاملا عاشق و شیفته هستند یا برعکس و در غیر این صورت آنها کاملا نسبت به آن شخص یا موضوع بی اعتنا هستند.

سنگ: آکات، آماتیست، کارنلین «عقیق نارنجی»، هماتیت، گارنت.

سیّاره : پلوتو

فلّز وجود: آهن

رنگ: قرمز، عنابی، سبز

نماد: کژدم

عنصر وجود: آب

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا