دیگه چه خبر؟فرهنگی

بی قانونی رخشان بنی اعتماد خبرساز شد+ عکس

بیش از یک سال است که برخی از چهره‌ها در همراهی با جریان سال گذشته حجاب از سر برداشته و بدون حجاب در اماکن عمومی و حتی در مراسم تشییع و ختم ظاهر می‌شوند.

مدرسه آنلاین – حجاب گذشته از اینکه در شریعت ما واجب دینی است در قانون کشور نیز واجب سیاسی است و تخطی از آن مقابله با قانون اساسی کشور تلقی می‌شود.

در مراسم تشییع مرحوم بیتا فرهی، رخشان بنی‌اعتماد کارگردان مشهور کشور، بدون حجاب ظاهر شد. این در حالی است که حتی در بسیاری از کشورها که حجاب قانونی نیز وجود ندارد، از جهت احترام، در مراسم تشییع و خاکسپاری، بسیاری با حجاب حاضر می‌شوند. 

رخشان بنی اعتماد (مادر باران کوثری) کارگردان  سینما و تلویزیون است که فیلم‌های زیادی را کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است. وی از سال ۱۳۵۲ با سمت منشی صحنه در تلویزیون مشغول به کار شد و تا سال ۱۳۵۹ چند فیلم مستند کوتاه را کارگردانی کرد. فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۰ به عنوان منشی صحنه فیلم «آفتاب‌نشین‌ها» و فیلم «گل‌های داوودی» آغاز کرد. با کارگردانی فیلم «خارج از محدوده» در سال ۱۳۶۶ کارگردانی فیلم‌های بلند را آغاز کرد. 

عکسی از رخشان بنی اعتماد، در مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی منتشر شد که نشان می‌دهد وی بی‌حجاب در مراسم حضور پیدا کرده است.

 

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. آخه بگو رخشان بنی اعتماد تو خجالت نکشیدی با این سن وسال بی حجاب ظاهر شدی کفتار پیر دیگه ممنوع الکار شدی جمع کن خودتو و دخترت برید زودتر حامد بهداد هم با خودتون ببرید سالها با دخترت همخونه بوده

  2. جمهوری اسلامی به اینا لطف کرده بود. واقعا در همان حجاب نصفه نیمه، چهره مقبولتر و قابل تحمل تری داشتن!

  3. یک مشت انگل بی مصرف بی شرف لجن جهان سومی که به هیچ صراطی مستقیم نیستند. آخه احمق حد الاقل در مراسم ختم اینکار را نکن. کردی آخه نفهم در مراسم بیتا فرهی اینکار را نکن چون به شان و منزلت و فرهنگ او نمی سازد.

  4. کارگردانی که برای قوانین کشورش ارزش قایل نیست چگونه می تواندبرای ساخت ومجوزپخش فیلمش توقع رعایت قانون راداشت وموافقت کرد؟

  5. این خانم دیگه سنش ازحجاب گذشته اما شعورش هم نمیرسه که درمراسم ختم حرمت اون مرحومه واجبه

  6. بی ریشه ها و متوهم ها که در این سیستم بایشان میدان داده شد و کاره ای شدند با توجه باینکه واقعاً چیزی در چنته ندارند و به آخر خط رسیده اند با گوش سپردن به مامورین سرویسهای خارجی باصطلاح به جنگ فرهنگی با مردم و نظام جمهوری اسلامی آمده اند زهی خیال باطل وقتی باطن ذات شما بر مردم روشن شد مثل یک شی بی ارزش بدور انداخته می شوید !
    در همه جای دنیا حتی بی دینان در مراسم دفن و خاکسپاری و بزرگداشت کسی با لباس پوشیده و روسری مخصوص حاضر می شوند اما این خانم تازه بیاد معرکه گیری افتاده است دخترش هم که در مراسم قبلی با موهای رنگین کمانی حضور پیدا کرده بود آیا اینها خانوادگی مشکل دارند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا