زنگ تفریح

به این معلمان خودروی رایگان تعلق می گیرد

هر کشوری برای تشویق مشاغل مختلف، سیاست هایی را در نظر می گیرد. استفاده از خودروی رایگان یا با شرایط ویژه برنامه ای است که برخی کشورها برای فرهنگیان ترتیب می دهند تا بدین ترتیب از آن ها در انجام وظایف تربیتی و حمایت از آموزش و پرورش در نظام آموزشی کشور حمایت کنند.

مدرسه آنلاین – هر کشوری برای تشویق مشاغل مختلف، سیاست هایی را در نظر می گیرد. استفاده از خودروی رایگان یا با شرایط ویژه برنامه ای است که برخی کشورها برای فرهنگیان ترتیب می دهند تا بدین ترتیب از آن ها در انجام وظایف تربیتی و حمایت از آموزش و پرورش در نظام آموزشی کشور حمایت کنند.

در زیر چند کشور که خودروی رایگان برای معلمان را در نظر گرفته‌اند را بررسی می‌کنیم:

اتریش

در اتریش، به تعداد محدودی از معلمان اجازه داده می‌شود تا از خودروی رایگان برای مسافرت و رفت و آمد استفاده کنند. این امکان برای معلمانی که در مناطق دورافتاده زندگی می‌کنند و دسترسی به حمل‌ونقل عمومی محدود است، فراهم می‌شود.

تایوان

در تایوان، معلمانی که در مناطق روستایی و ناحیه‌های کمتر توسعه یافته خدمت می‌کنند، می‌توانند از خودروی رایگان برای رفت و آمد به مدارس خود استفاده کنند. این برنامه با هدف جذب و حفظ معلمان در مناطق محروم تصمیم گرفته شده است.

کویت

در کویت، معلمان خارجی که برای تدریس به این کشور می‌آیند، می‌توانند از خودروی رایگان استفاده کنند. این برنامه با هدف جذب معلمان خارجی و تسهیل در رفت و آمد آنها در شهرها و مناطق مختلف ایجاد شده است.

این فهرست تنها نمونه‌های محدودی از کشورهایی است که خودروی رایگان برای معلمان را در نظر گرفته‌اند. همچنین، شرایط و معیارهای اختصاص خودروی رایگان به معلمان در هر کشور ممکن است متفاوت باشد و بسته به سیاست‌ها و قوانین مربوطه تغییر کند.

منبع: روزگار خوردو

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. خوبه تو ایران حداقلی ها را برای معلمان عزیز نمی دهند حق و حقوق بازنشستگان بزرگوار را به موقع پرداخت نمی کنند کسی هم پاسخگو نیست

  2. سلام خب اگر بودجه ندارید به ما هم یه شانسی بلند تحویل فریاد به جای پاداش سنواتمون تمام بشه بره

  3. در ایران چیزی بنام رایگان وجود ندارد تاز تابستان که مسلفرت می رویم یک اتاق که توی یک مدرسه که مال خود آ.پ است ازمعلم کرایه می گیرند فکرش را بکن یک اتاق در یک مدرسه واقعا زیبنده ایران است . چرا الانبعضی کلاسها معلم ندارند چون دیگه رغبتی در معلمان بازنُشسته وجود ندارد لینا بدترین برخورد با معلما کردن. کلاس می ری یک سال بعد پولشو می دن. این یعنی توهین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا