دیگه چه خبر؟سیاسی

چرا توماج صالحی دوباره روانه ی زندان شد؟

توماج صالحی از خوانندگان رپ اعتراضی است که ترانه‌هایی علیه جمهوری اسلامی و ارزش‌های کشور می‌خواند. وی در جریان اغتشاشات سال گذشته بازداشت شده بود.

مدرسه آنلاین – توماج صالحی که چندی پیش موقتاً و با قید وثیقه آزاد شده بود، دوباره دیروز 9 آذر بازداشت شد. اتهام وی را نشر اکاذیب و شایعات و تشویش اذهان عمومی می‌دانند.

به گزارش میزان توماح صالحی که چندی پیش با رای دیوان‌عالی کشور مبنی بر بررسی مجدد پرونده‌اش در دادگستری، آزاد شده بود پس از برخی اظهارنظرهای کذب و بدون سند که در فضای مجازی منتشر کرد به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بازداشت شد.

صالحی در صحبت‌های‌ خود مدعی طرح شکایت از برخی افراد شد بود‌ که بررسی پروندۀ قضایی اخیر وی و استعلام از مراجع قضایی نشان می‌دهد نه این فرد و نه وکیلش تاکنون هیچ شکایتی از ضابط یا قضات پرونده ثبت نکرده‌اند.

استوری توماج صالحی میگوید که او با ضرب و شتم دستگیر شده است.


همچنین رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در پروندۀ ‌توماج صالحی، مطابق بررسی‌های دقیق صورت‌گرفته تمام مراحل، بازداشت، بازجویی و‌بازپرسی مطابق قانون‌ انجام شده است.

او افزود: برخی در‌باره مراحل و ‌روند بهره‌مندی افراد از‌ تاسیسات‌‌ قانونی‌ مطالبی را‌ مطرح می‌کنند، قطعاً این مهم‌ به موجب قانون انجام شده است. درباره بازداشت در پروندۀ جدید قضایی نیز مطابق قانون اقدام شده و البته سوابق افراد در تصمیم‌گیری و اختصاص تأسیسات قانونی مؤثر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا