بازی ریاضیزنگ تفریح

اگر ظرف ده ثانیه بتوانی عدد متفاوت را پیدا کنی یعنی قدرت بینایی بالایی داری

از جمله نیازهای روزمره کودکان و نوجوانان و حتی بسیاری از بزرگسالان که نباید نسبت به آن غافل شد، موضوع بسیار مهم داشتن تفریحات سالم است.

مدرسه آنلاین– سرگرمی‌های فراوانی وجود دارد که کودکان و نوجوانان و حتی بزرگ‌ترها می‌توانند در خانه و هرجای دیگر انجام دهند و علاوه بر پر کردن اوقات فراغت از آن لذت هم ببرند. سرگرمی حل معما و آزمون‌های هوش از آن جمله است. بازی‌های فکری علاوه بر اینکه جنبۀّ تفریحی دارد، در تقویت هوش، حافظه و مهارت‌های دیداری و … مؤثر است.

وقتی برای حل کردن مسایل ریاضی از توانایی بینایی خود استفاده می‌کنید، بخش‌هایی از مغزتان شروع به کار می‌کنند که منجر به تمرین جامع‌تر برای مغز می‌شود. معماها و جورچین‌ها تمرکز ذهنی را بالا می‌برد و اینکه جواب شما درست باشد یا نه چندان اهمیت ندارد، مهم فعالیت ذهنی است که به مرور تقویت می‌شود و هوش و حافظه و خلاقیت را بالا می‌برد.

آزمون امروز مربوط به مهارت دیداری است.
* آیا می توانید در عرض ۱۰ ثانیه بگویید عدد متفاوت در کجا قرار گرفته است؟

عدد

اگر جواب را پیدا کرده‌اید به خودتان احسنت بگویید. این یعنی مهارت دیداری شما بالاست. جواب درست در تصویر زیر آمده است.

مهارت دیداری

منبع: پایگاه طلا

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. چرا چرت میگی اصلا چیزی که میگی توی عکس اول که باید دقت کنیم نیست واقعا سایت به درد نخوریه

  2. سلام متاسفم که ملتو سرکار میگذارید.در تصویر اصلی واولی اصلا عدد989وجود ندارد که خواننده روی آن متمرکز میشود.بلکه در ادامه مطلب دوتصویر دیگر آمده که عدد۹۸۹تکرار شده.بنابراین موضوع گمراه کننده و دروغ است.خودتان یکبار دیگر لطفا موضوع را بررسی کنید بعد انتشار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا