جدیدترین اخبارخبر ویژه

اتفاقی بزرگ در خوزستان/پسر اهوازی چگونه جان مادر و خواهرش را نجات داد؟

غیرت و شجاعت سن و سال نمی شناسد. نوجوان 16 ساله ای که به دل آتش می زند تا جان مادر و خواهرانش را نجات دهد، بی شک اسطوره غیرت و شجاعت است.

مدرسه آنلاین – روز پنجشنبه امیرمحمد انصاری دانش آموز دوره متوسطه دوم شهرستان امیدیه، در یک حادثه آتش‌سوزی تلاش می کند جان ۲ خواهر و مادرش را نجات دهد اما خودش به خاطر افتادن کولر پشت در گرفتار آتش می شود. او برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل می شود، اما متاسفانه بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست می دهد.

به گزارش ایرنا فرماندار امیدیه عامل اصلی وقوع این آتش‌سوزی در خانه آن‌ها را اتصال برق بخاری برقی عنوان کرد و افزود: وی خانواده خود از خانه خارج و جان آن‌ها را نجات داد اما خود موفق به خروج از خانه نشد.

جعفر سلامی ادامه داد: زمانی که آتش نشانی در صحنه حادثه حاضر شد وی را زنده از آتش خارج کرد اما دیگر این دانش‌آموز دچار آسیب‌های جدی شدی بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در پی وقوع این حادثه و جان باختن دانش‌آموز ” امیر محمد انصاری” پیام تسلیت به جامعه دانش‌آموزی و فرهنگی استان صادر کرد و افزود: درگذشت این دانش‌آموز اهل امیدیه؛ سبب تالم خاطر دوست‌داران مجموعه تعلیم و تربیت استان استان شده است.

مسعود حمیدی‌نژاد ادامه داد: بی شک فداکاری این دانش‌آموز خوزستانی در راه نجات خانواده خود باید به عنوان الگویی از تجلی فداکاری و ایثار به سایر افراد جامعه و به ویژه دانش‌آموزان معرفی شود.

خوزستان از این جنس نوجوانان و جوانان شجاع و فداکار کم ندارد. هنوز شهریور 1400 را یادمان نرفته علی لندی پسر 15 ساله ای که برای نجات ۲ زن میانسال و سالخورده به دل شعله‌های آتش زد و خود بر اثر جراحت ناشی از سوختگی به آسمان پر کشید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. عزیزم ایشالله روحت در ارامش باشه پسر شجاع 🥺🥺تو ی مرد واقعی بودی کاش زنده میموندی🥺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا