زنگ تفریحشعر و داستان

کتاب دلشاد وارد کتابفروشیها شد

مطالعه و کتاب و کتابخوانی یکی از راه‌های موفقیت است و این دنیای مدرن که دنیای سرعت و فضای مجازی است باز هم هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «دلشاد» اثر بشری خلفان در حوزۀ داستان از تازه‌های بازار نشر است. این رمان را نشر نگاه در 360 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «هشدار!
آنچه در صفحات پیش رو می‌خوانید،
فقط در مخیله‌ی نویسنده اتفاق افتاده است،
و از حالا تا همیشه در مخیله‌ی شما باقی خواهد ماند!
اما ممکن است برخی نام‌ها با نام‌هایی در واقعیت مشابه باشد که هیچ قصد و نیتی در پس آن نبوده است.
داستان این کتاب با روایت فردی آغاز می‌شود که گویا از کودکی او را شوم و بدقدم می‌دانستند، زیرا پدرش با تولد او از تشنگی هلاک شد. نام او را فرحان گذاشتند، یعنی خوشحال، تا از این طریق از بدقدمی‌اش بکاهند. او در ابتدا شرحی از کودکی‌اش ارائه می‌دهد، از تصمیمی که برای زندگی پس‌از مرگ مادرش داشته، از لقبی که مردم او را با آن می‌خواندند و…»

بوشرا خلفان نویسنده، رمان نویس، شاعر و فعال فرهنگی عمانی (متولد 1969) است. او از سال 2011 تا 2002 در روزنامه های الوطن و الرویا مقاله نویس هفتگی بود و در سال 2011 در تهیه و نوشتن برخی از قسمت‌های مجموعۀ کارتونی روز و روز شرکت داشت. او یکی از اعضای مؤسس انجمن نویسندگان و نویسندگان عمان در سال 2006 است. رئیس خانوادۀ داستان‌نویسان در باشگاه فرهنگی از و رئیس کمیتۀ ادبیات و خلاقیت در باشگاه فرهنگی و یکی از اعضای مؤسس آزمایشگاه روایات عمانی و مدیر آن بوده است. او نامزد ریاست هیأت مدیره کانون نویسندگان و نویسندگان 2018-20 شد.

کتاب «دلشاد» را می‌توانید از نشر نگاه تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا