دیگه چه خبر؟فرهنگی

حال عموقناد بعد از عمل جراحی چه طور است؟

عمو قناد برای خیلی ها یادآور دوران شیرین کودکی است. فردی که برای نشاندن لبخند روی لب های بچه ها تمام تلاشش را می کرد و البته مدتی است که او رادر قاب تلویزیون نمی بینیم. متاسفانه وی چند روزی است از ناحیه سر تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

مدرسه آنلاین – چهل روز پیش عمو قناد تصادفی می کند که به گفته پسرش اتفاق خاصی نمی افتد اما چند روز پیش به علت لخته شدن خون در سر وی به پزشک مراجعه و تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

به نقل از ایسنا؛ سپهر قناد، فرزند مجید قناد درباه‌ی وضعیت پدرش و دلیل این اتفاق توضیح داد: ۴۰ روز قبل پدرم تصادفی کرد که در آن تصادف اتفاق خاصی نیفتاد. چند روز پیش احساس کردیم که با سختی راه می‌رود و بعد از چند روز با مراجعه به پزشک با عارضه‌ای مبنی بر ایجاد لخته خون در سر ایشان و به تشخیص پزشک تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گفته‌ی فرزند مجید قناد عمل جراحی وی با موفقیت انجام شده و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و جای نگرانی نیست و همه چیز خوب پیش می‌رود.

سپهر قناد یادآور شد که مجید قناد قرار بود اخیر کاری را شروع کند اما جزئیات آن مشخص نیست.

به گزارش چهره‌ها 24 علیرضا وهاب‌زاده نوشت: ‌«عموقناد به خاطر تصادف و ضربه مغزی چند روزه در بیمارستان بستری هست، جراحی مغز شده و به دعای خیر شما نیاز داره. عموقناد شاید مثل خواننده‌ها و سلبریتی‌ها برای رسانه‌ها مهم نباشه، اما ما یادمون هست که تنها کسی بود که برای شادی و خنده کودکی ما تلاش می‌کرد. برای سلامتش دعا کنید.»

علیرضا وهاب‌زاده (خبرنگار حوزه پزشکی) در توئیتی خبر تلخ تصادف مجید قناد (مجری و تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون) را اعلام کرد.

مجید قناد (زاده ۵ تیر ۱۳۳۳) تهیه‌کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان در صدا و سیما اهل ایران است. او به عنوان مجری برتر توسط مخاطبان خارج از کشور (شبکه جام جم) انتخاب شد از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به برنامه فیتیله جمعه تعطیله نام برد که به صورت پخش زنده از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی‌وقفه در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌شد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا