خبر ویژه

جزئیات تعویق زمان برگزاری آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم)

سازمان ملی سنجش و ارزشیبابی نظام آموزشی کشور طی دو اطلاعیه جزئیات تعویق زمان برگزاری آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) را اعلام کرد.

مدرسه آنلاین – بر اساس این خبر سازمان ملی سنجش و ارزشیبابی نظام آموزشی کشور در اطلاعیه نخست نوشت:

با عرض تسليت شهادت خادم الرضا رئیس جمهور محترم، سید شهیدان خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ايشان، به اطلاع داوطلبان عزيز آزمون سراسري سال 1403 (نوبت دوم ) مي‌رساند، با توجه به برگزاري انتخابات چهاردهمين دوره رياست جمهوري در تاريخ هشتم تيرماه، برگزاري آزمون مذکور به دليل همزماني با انتخابات رياست جمهوري به روزهاي 21 و 22 تيرماه سال 1403 موکول گرديد. جزئيات آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

در ادامه اطلاعیه دوم سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در اطلاعیه دوم در مورد جزئیات تعویق آزمون نوشت:

با عرض تسليت به مناسبت شهادت خادم الرضا (ع) رئیس جمهور محترم، سید شهیدان خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ايشان، پيرو اطلاعيه تاريخ 1403/03/01و همچنین انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام در آزمون سراسري سال 1403 (نوبت دوم) به‌تاريخ 1403/01/06، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در اين آزمون مي‌رساند، با توجه به تعويق زمان برگزاري آزمون مذکور به روزهای 21 و 22 تیرماه 1403 و درخواست مکرر داوطلبانی‌ که تا تاريخ تعيين شده (1403/01/30) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار و به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان ترتيبي اتخاذ شده كه صرفاً در روزهای يکشنبه و دوشنبه به‌تاريخ‌های 06 و 1403/03/07 بتوانند نسبت به ثبت‌نام با تاخیر اقدام نمايند.

لذا داوطلبان مي‌توانند با مطالعۀ دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام و اطلاعيه‌ تاريخ 1402/12/26 که از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام نمايند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود. ضمناً داوطلبانی که قبلاً در اين آزمون ثبت‌نام نموده‌اند در این مرحله به هیج عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا