آموزشیچند رسانه ای

هزینه کتاب کنکوری دانش آموزان سالانه چقدر می‌شود؟

هزینه کتاب کنکوری دانش آموزان سالانه چقدر است؟ این سوالی است که شاید برای بسیاری از دانش آموزان و والدین ایشان مطرح باشد.

مدرسه آنلاین- با اینکه در دهه های گذشته هزینه ناچیزی برای تهیه کتاب های درسی و نیز کتاب های کنکوری پرداخت می شد، اما بررسی ها نشان می دهد اکنون و در سال های اخیر این هزینه ها به شکل مضاعفی افزایش یافته است.

به عنوان نمونه میانگین هزینه کتاب های کنکوری دانش آموزان اکنون دیگر کمتر از 200 تا 250 هزار تومان نیست.

این یعنی یک دانش آموز در سال باید چندین میلیون تنها برای خرید کتاب کنکوری هزینه کند.

در ادامه کلیپی را مشاهده می کنید که در آن به حاصل جمع خرید چند کتاب محدود کنکوری اشاره شده است، کلیپی که در آن اشاره می شود که هزینه تنها چند کتاب به بیش از 4 میلیون تومان پول نیاز دارد!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. هر جا صف است ، فساد هم هست ( قانون اول اقتصاد ) . وقتی صف پزشک شدن راه افتاد ( بخوان راه انداختند ) از کنار این صف هر جور که تصور کنید ماهیهای ضد منافع ملی ، گرفتند . تب پزشک شدن فرزندان و خانواده ی فرزندان به بالای ۴۰ رسیده . به دور و اطرافتان نگاه کنید تا ببینید چرا چنین شغلی که از نظر نیاز به هوش و مهارت درجه دو است تا این حد در زندگیها و آرزوها پر رنگ شده . درآمدشان ، تعدادشان و جایگاهشان . به ترتیب : بالا ، کم و بالاتر . دم اونهایی که معلم ، مهندس و هنرمند( واقعی ) را از چشم مردم انداختند تا پزشکی را برای رسیدن به ” بازی صف ” برجسته کنند ، گرم . کارشان و دسیسه شان را خوب به سرانجام رساندند .

    1. والا الان زیادم معلم شدن از چسم نیوفتاده. بعضی معلما الان از خیلی از دکترا که چندین سال درس میخونن و زحمن و فلان، بیشتر حقوق میگیرن! که امروزه هر کی امتیازش به دانشگاه فرهنگیان میرسه کلاهشو میندازه بالا!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا