شعر و داستانکتابخانه

مردی در دوردست، یه رمان جذاب با پایانی غیرمنتظره

مطالعه و کتاب و کتابخوانی یکی از راه‌های موفقیت است و این دنیای مدرن که دنیای سرعت و فضای مجازی است باز هم هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

مدرسه آنلاین – نظر به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در این بخش و به صورت مرتب تلاش می‌شود تا به معرفی کتاب‌های برتر به ویژه تازه‌های حوزه نشر پرداخته شود.

کتاب «مردی در دوردست» اثر کاترین پانکول در حوزۀ رمان منتشر شده است. این اثر را فرزانه فری ترجمه کرده و نشر ققنوس در 144 صفحه منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «آیا تا به حال پیش آمده که با فردی ناشناس ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کنید؟ فردی که هرگز ندیده‌ایدش، اما انگار از دیرباز می‌شناسیدش.

رمان «مردی در دوردست» نوشته کاترین پانکول، داستان دختر جوانی به نام کی است که اتفاقات عجیبی برایش رخ می‌دهد.

کی، کتاب‌فروشی جوان، باهوش و البته زیبا است که در شهرک کوچک فرانسوی فکمپ زندگی می‌کند. او که عاشق کتاب و ادبیات است، روزی نامه‌ای عجیب از سوی مردی ناشناس به نام جاناتان دریافت می‌کند؛ مردی آمریکایی که درخواست پیدا کردن چند کتاب کمیاب را دارد.

ارتباط این دو نفر ابتدا از طریق نامه‌هایی درباره کتاب آغاز می‌شود، اما به تدریج رنگ و بویی عاشقانه به خود می‌گیرد و…

آیا می‌توان به کسی که هرگز او را ندیدیم علاقه‌مند شد؟ رازهای پشت پرده این داستان عجیب چیست و پایان آن به کجا خواهد انجامید؟ پاسخ این سوالات و بسیاری سوالات دیگر را در کتاب «مردی در دوردست» بیابید؛ کتابی رازآلود با پایانی کاملا غیرمنتظره!»

کاترین پانکول (زاده ۲۲ اکتبر ۱۹۵۴) روزنامه‌نگار و رمان‌نویس فرانسوی است. در ایالات متحده، او را به عنوان نویسندۀ کتاب چشمان زرد کروکودیل ها (پنگوئن، 2013) و دنبالۀ آن، والس آهسته لاک‌پشت‌ها (پنگوئن، 2016) می‌شناسند که هر دو توسط ویلیام رودرمور ترجمه شده‌اند.

کتاب «مردی در دوردست» را می‌توانید از نشر ققنوس تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا