چند رسانه ایسرگرمی

فیلم/فقط ببین این بچه ها چه جوری امتحانو پیچوندن

فرار از امتحان همیشه در بین دانش آموزان مدرسه وجود دارد و البته گاهی هم موفق می شوند از زیر بار آن فرار کنند و امتحان را به روز دیگری موکول کنند. 

مدرسه آنلاین – به تازگی فیلمی از فضای یک کلاس درس که دانش آموزان آن را طراحی کرده اند، پربازدید شده است. در این کلاس دانش آموزان سعی کرده اند با نوشته هایی از معلم بخواهند تا از آن ها امتحان نگیرد.

منبع: ساعد نیوز

نوشته های مشابه

‫29 دیدگاه ها

  1. دیدید پشت سر این همه کلیپ برای تحصیل منحرف کردن دانش آموزان از درس بود بازی رسانه واقعا خطرناکه

  2. با سلام و احترام
    من رقیه پیله ور دبیر ریاضی هستم . همان دبیر ریاضی که در کلیپ لغو خلاقانه امتحان است . متاسفانه شما محتوای مرا بدون اجازه از من در سایت خودتان قرار دادید. در صورتی که من راضی نیستم محتوای من بجز در پیج و سایت خودم در سایت دیگری باشد. لطفا فیلم رو حذف بفرمایید. اگر تا ۲۴ ساعت دیگر حذف نشد از طریق پلیس فتا شکایت خواهم کرد.
    با تشکر : رقیه پیله ور

    1. کار خوبی میکنید . چیزی که تو صفحه شخصی فردیه، چرا باید عمومی بشه بدون اجازه فرد .

  3. یک نسل بی ادب، بی اعتقاد، بی تربیت، بی هویت، بی حیا، غیرکاری، تن پرور، مدعی، پررو …

    1. دهه هشتادی متاسفانه، بعضی ها،اینطورین، به نظرم. چون من ده سال از اموزش و پرورش بیرون اومدم و دوباره میخوام برم تدریس کنم، بچه های هفتاد ، محصولات خودم رو ترجیح میدم. البته اینها که معصوم بودن ، کاری نکردن ..تو پارک سیگار میکشن،با اون وضع پوشش، ادم از زندگی سیر میشه.

    2. معلمهاشون، مسئولین فرهنگیمون ، وزارت ارشاد و اموزش عالی ، همه و همه کارشون رو درست انجام میدادن، حال و روزمون این نبود.

  4. یعنی چی واقعا یعنی یه نفر نیس یه تذکر به این معلم ها بده؟طرف انگار نه انگار معلمه باید درس بده همش در حال کلیپ پر کردن و بلاگری کردنه😐😐😐

  5. انگون حرکتهای بچه گانه و لوس باید کاملا حذف و یا تعطیل شود تا سایر بچه ها از این حرکت زشت الگو نگیرند. کار این خانم معلم بدتر از بچه هاست و باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد چون با برنامه ریزی اینکار را انجام داده استُ تا عبرتی باشد برای سایر معلمان خاطی. معلمان بطور کلی قشر ارزشمند جامعه هستند و باید این شان حفظ شود.

  6. مزخرف وبه درد نخور همه ی کلیپ هایی هم که راجبع مدرسه منتشر میشه مزخرف و به درد نخورن

  7. برای یک بار اشکالی نداره. منتها باید جدیت و تلاش برای رسیدن به هدف در دانش آموزان نهادینه شود. به هیچ وجه نباید هیچ نمره ای برای کار انجام نشده دریافت کنند. باید یاد بگیرند به اندازه تلاششان مزد دریافت می کنند. اگر مدارس درست شود دانشگاه هم درست می شود و کشور آباد خواهد شد. اگر مدارس به حال خود رها شود. بی تردید آثارش در دانشگاه نمایان خواهد شد (متاسفانه کم کم دارد نمایان می شود) و نتایج وحشتناکش در بازدهی کار مراکز تولیدی گرفته تا بخش خدمات خود را نشان خواهد داد. آموزش و پروزش را باید خیلی خیلی جدی بگیریم. تنها راه نجات و سروری کشور از آموزش همگانی می گذرد.

  8. خوش به حال این معلمان چقدر خیالشان از درس خواندن و یادگیری بچه ها راحته که وقتشان را صرف این فیلمها می کنند. ما که مدام داریم با درس نخواندن بچه هاو پرتوقعی اولیایشان سر و کله می زنیم. در هر کلاس هم چند تا بچه بی جنبه هست که کوچکترین مزاح معلم را به بی انضباطی می کشانند.
    پول در آوردن به چه قیمت؟!

  9. بنظرم ترویج اینجور اخلاق ها در کلاس درس و پخش فیلم در فضای مجازی جایز نیست چون دانش آموزان
    به درس نخواندن و تنبلی عادت می‌کنند …معلمان دیگر هم از سر دلسوزی میبینند و در کلاس درس اجرا میکنند و اینکه دانش آموزانی در این برهه از زمان و زندگی باید جدی تر درس بخوانند
    تا بتوانند از نظر فکری ،عقلی ،درسی ،و کاری رشد کنند و در جامعه موفق بشوند

    اگر در این برهه از سن به دانش آموزان سهل گرفته شود موفق نخواهند شد

  10. حق داریم ما دانش آموزا کی استراحت کنیم کی از زندگیمون لذت ببریم شت این کارو بکن اون کارو بکن. ..

  11. خانم معلم حجابت کو؟؟؟
    تویعنی الگوی دختران هستی؟؟؟؟
    چطوری گزینش قبول شدی؟؟؟؟.
    بهتره بگم خرتون از پل که تاشد خودواقعیتون رو نشون میدین…
    معلمان باید هرسال گزینش شوند چون الگوی کودکان وجوانان مملکت هستند خصوصا دختران جامعه…
    وااسفا از این همه بی قیدی😒

  12. سلام کسایی که این مدرسه نمونه رو قضاوت میکنند این شوخی بوده درون مدرسه ایی و کاملا قرار بوده که بدون اطلاع معلم خانم پیله ور محترم که جزو دبیران برتر کشور و جزو یکی از مولفان کتب اموزشی برای درس حسابان هستند دوستانی که دم از الگو های درست میزنید این نحوه قضاوت برای دانش اموزان یک مملکت اصلا صحیح نیست در این کلاس بهترین ادم هم ممکنه باشه بدترین ادم هم ممکنه باشه که این خاص در همه جا صدق میکنه …. پس درست نیست که شخصیت یک معلم عزیز و با تجربه را زیر سوال ببریم و بخواهیم با برداشت های سبک مغزانه خود یک کلاس درس و یک فضای خودمانی که فیلمش را عده ایی سود جو دارند پخش میکنند ….. کمی فکر کنید که خواهر شما در همین کلاس حضور داشته باشد!!!!!!
    واقعا مایه تاسف برای یک عده ظاهر نما را دارم خیلی متاسفم ….. که بازهم هر چی بگویم مثل آب در هاون کوبیدن است برای این جور افراد…..
    خانم پیله ور محترم جزو بهترین دبیران کشور در حیطه درس حسابان و ریاضی هستند…..
    کمی خجالت بکشید و کمی فکر کنید و بعد یک کلاس درس و یک معلم را به زیر سوال ببرید

  13. سلام کسایی که این مدرسه نمونه رو قضاوت میکنند این شوخی بوده درون مدرسه ایی و کاملا قرار بوده که بدون اطلاع معلم خانم پیله ور محترم که جزو دبیران برتر کشور و جزو یکی از مولفان کتب اموزشی برای درس حسابان هستند دوستانی که دم از الگو های درست میزنید این نحوه قضاوت برای دانش اموزان یک مملکت اصلا صحیح نیست در این کلاس بهترین ادم هم ممکنه باشه بدترین ادم هم ممکنه باشه که این خاص در همه جا صدق میکنه …. پس درست نیست که شخصیت یک معلم عزیز و با تجربه را زیر سوال ببریم و بخواهیم با برداشت های سبک مغزانه خود یک کلاس درس و یک فضای خودمانی که فیلمش را عده ایی سود جو دارند پخش میکنند ….. کمی فکر کنید که خواهر شما در همین کلاس حضور داشته باشد!!!!!!
    واقعا مایه تاسف برای یک عده ظاهر نما را دارم خیلی متاسفم ….. که بازهم هر چی بگویم مثل آب در هاون کوبیدن است برای این جور افراد…..
    خانم پیله ور محترم جزو بهترین دبیران کشور در حیطه درس حسابان و ریاضی هستند…..
    کمی خجالت بکشید و کمی فکر کنید و بعد یک کلاس درس و یک معلم را به زیر سوال ببرید

  14. کسایی که حرف الکی میزنن جالبه بدونید این امتحان همان روز خودش برگزار شد……. لطفا قبل صحبت کمی فکر کنید …… خانم پیله ور درود بر شما خسته نباشید….. توانا ترین دبیر ریاضی در غرب کشور….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا