چند رسانه ایسرگرمی

فیلم بهانه خنده دار پسر دانش آموز برای نرفتن به مدرسه/ قسم هم می‌خوره

فیلمی از بهانه خنده دار پسر دانش آموز برای نرفتن به مدرسه در فضای مجازی منتشر شده است.

مدرسه آنلاین – در این فیلم دیده می شود که دانش آموز بخاطر اینکه مدرسه نرفته است ضمن قسم خوردن بهانه جالبی را مطرح می کند.

او بیان می کند که به دلیل پیدا نکردن جوراب هایش غیبت کرده است.

این دانش آموز برای قسم خوردن نیز به امامزاده محمد بن حسن (ع)، یکی از امامزادگان معروف استان لرستان و شهرستان الیگودرز قسم می خورد.

نوشته های مشابه

‫23 دیدگاه ها

    1. گفت به ارواح‌مهمد(محمد)من میخواستم برم مدرسه جورابام روندیدم منم گفتم به من چه منم نمیرم

    2. یکی ازش می پرسه چرا غیبت کرده اینم به یه امامزاده قسم میخوره که خواسته بره مدرسه ولی جوراباش رو پیدا نکرده و گفته به من چه من هم نمیرم مدرسه
      دیگه متوجه نشدم اونی که ازش می پرسه معلمش یا نه

    3. گفت به امام زاده محمدحسن که در شمال خوزستان هست قسم خورده که جورابهای نیست براهمین گفت مدرسه رفتن به اون ربطی ندارن ونمیره ویکی خواست که مدرسه بره اما

    4. میگه‌میخواستم‌بیام‌مدرسه‌جورابهام‌رو
      ندیدم، منم‌گفتم‌به‌من‌چه خوب‌منم‌نمیرم

    5. قسم میخوره ب امامزاده محمد بن حس یا مومد حسن که میخواستم برم مدرسه ولی جورابامو پیدا نکردم منم گفتم ب من چه منم نمیرم

    6. تین کودک داره به زبان بختیاری صحبت میکنه
      پدر: حسن چرا امروز نرفتی مدرسه؟
      کودک : به امام حسن قسم میخواستم برم مدرسه اما مامان گفت جورابات رو ندیدم منم گفتم به منچه بی جوراب نمیخوام جایی برم

  1. بهش میگه چرا نرفتی مدرسه قسم میخوره میگه میخاستم برم جورابام نبود منم گفتم به من چه منم نمیرم😂😂😂

  2. سلام. لطفاً پیگیری کنید. این ها رویه شود شما و بستگانتان هم گرفتار خواهید شد:

    ۱- الآن ۱۴ ماه است پاداش بازنشستگان را نداده اند و تازه می خواهند منت سرمان بگذارند و ۳۰ درصدش را صدقه بدهند!؟ اگر تورم اعلامی خود دولت را هم قبول کنیم الآن که چهارده ماه گذشته و پاداش ما پرداخت نشده چقدر از ارزشش کم شده؟ این مسلمانی است!؟ اگر پول نیست چرا برای کارهای دیگر که واجب هم نیستند پول و وام هست؟ ادای دین بازنشستگان که واجب است.

    ۲- الآن ۱۴ ماه هم هست صندوق بازنشستگی احکام رتبه بندی بازنشستگان را نزده است. مگر صندوق بازنشستگی و وزارتخانه آموزش و پرورش زیرمجموعه دولت نیستند؟ این اختلافات من درآوردی برای عدم صدور حکم معلمان بازنشسته طبق رتبه بندی پس چیست؟ چه کسی پاسخگوی این ظلم است؟ چه کسی خسارت بی ارزش شدن پول بازنشستگان را می دهد؟ چه کسی وظیفه اش را انجام نداده است؟

    ۳- ادارات و وزارتخانه های دیگر هم برای کمی اضافه حقوق این بلاها را سر پرسنلشان درمی آورند؟ کشوری که معلمش را اینطور دق می دهد روی پیشرفت و ترقی را خواهد دید؟

  3. این حرفی که زد به زبان لری بوده . قسم خورد گفت من خواستم برم مدرسه گشتم دونبال جورابام ، جورابامو نبود منم عصبانی شدم نرفتم 😂😂

  4. باید به حال آموزش و پرورشی که به جای اینکه جذابیت درس و مدرسه رو آنقدر بالاخره که دانش آموز رو کشون کشون ببرن خونه این چنین محیطی فراهم آورده که همه اش فراری هستن خون گریست .
    آینده ساز کودک امروز فردایت را چه کسی خواهد ساخت

  5. باید به حال آموزش و پرورشی که به جای اینکه جذابیت درس و مدرسه رو آنقدر بالا ببره که دانش آموز رو کشون کشون ببرن خونه این چنین محیطی فراهم آورده که همه اش فراری هستن خون گریست .
    آینده ساز کودک امروز فردایت را چه کسی خواهد ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا