چند رسانه ای

فیلمی از بیابان گردی دانش آموزان دختر و پسر برای رسیدن به مدرسه

در حالی که بسیاری از افراد دغدغه شان مارک لباس و کفش فرزندانشان است، بسیاری از خانواده ها هزینه پرداخت سرویس برای مدرسه بچه های خود را ندارند و این موجب می شود که دانش آموزان برای رسیدن به مدرسه هر روز یک ساعت مسیر خطرناک بیابان را پیاده طی کنند.

مدرسه آنلاین – در حالی که بسیاری از افراد دغدغه شان مارک لباس و کفش فرزندانشان است، بسیاری از خانواده ها هزینه پرداخت سرویس برای مدرسه بچه های خود را ندارند و این موجب می شود که دانش آموزان برای رسیدن به مدرسه هر روز یک ساعت مسیر خطرناک بیابان را پیاده طی کنند.

۱۳ دانش آموز شهرستان ساوه که همراه والدینشان در یک واحد تولیدی ساکن هستند باید هر روز پای پیاده مسیر یک ساعته از خانه تا مدرسه را طی کنند؛ این دانش آموزان با توجه به شرایط معیشتی خانواده‌هایشان نیازمند حمایت آموزش و پرورش، مسوولان و خیران برای گرفتن سرویس هستند.

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام.من را یاد آن روزهایی برد حدود ۱۰ کیلومتر راه را در دوران تحصیل ابتدایی در سال ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۱ پياده چه در هوای گرم و چه سرد زمستان می رفتم وبر می گشتم.چه روزهای سخت وثاقت فرسایی بودو…گذشت.
    از امروز حدود دوسال دیگر از آموزش و پرورش باز نشست می شوم وفکر نمی کردم هنوز آن هم بعداز سال‌های سال در این دوره زمانه چنین وضعی وجود داشته باشد.

  2. با سلام واحترام. باید عرض کنم که بنده را به دوران تحصیل سالهای ابتدایی که مجبور بودم مسیر ده کیلومتر ی رااز خانه تا مدرسه پیاده رفته وبرگردم برد.در هوای گرم وسرد چه بارانی و برفی باید پیاده می رفتم و بر می گشتم. الان تقریبا ۲ سال دیگر تا از مدرسه وتدریس بازنشست بشم.اما فکر نمی کردم هنوز هم کودکانی باشند که مثل من آن هم بعد گذشت ۴۵ سال مجبور باشند مسیر طولانی را تا مدرسه رفت وآمد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا