جدیدترین اخبار

وزیر آموزش و پرورش: غذاهایی با قیمت نجومی در مدارس آقازاده‌ها ارتباطی به مدرسه و آموزش و پرورش ندارد+ فیلم

مدارس بسیاری در سرتاسر ایران به ویژه در مناطق محروم وجود دارند که از حداقل‌ها محروم هستند و خانواده‌های این دانش‌آموزان استطاعت مالی برای تهیۀ مایحتاج اولیه را ندارند.

مدرسه آنلاین – در عوض مدارس غیرانتفاعی و از آن هم خاص‌تر مدارس آقازاده‌ها از تمامی امکانات در حد اعلا برخوردارند و حتی زنگ تفریح و موقع ناهار می‌توانند حدود نیم میلیون، بیشتر و یا کمتر پول بدهند و کنتاکی و شیشلیک و … نوش جان کنند. این فاصلۀ طبقاتی که با اقدامات اینچنینی و خارج از عرف و دین روزبه‌روز بیشتر می‌شود، موجبات ناامیدی بسیاری از مردم را فراهم می‌کند. 

جالب اینجاست که وقتی از وزیر آموزش و پرورش دربارۀ این موضوع سؤال می‌شود نه تنها تعجب نمی‌کند بلکه می‌گوید عدالت آموزشی را نباید با این حاشیه‌ها ترکیب کرد. این ارتباطی به مدرسه و آموزش و پرورش ندارد. ما بر منوی غذایی مدارس غیر دولتی نظارتی نمی کنیم. 

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

  1. واقعا این هم شد جواب یک وزیر آموزش و پرورش؟شما در هر کاری که در یک مدرسه رخ می دهد موظف به نظارتی.اگر قرار باشد که غذای لاکچری و توزیع آن در مدارس به تو مربوط نشود پس فرق مدرسه با یک آشپزخانه و رستوران چه فرقی خواهد داشت؟اقا نمی‌توانی مدیریت کنی و قانون بنویسی و طرح درست نظارتی بدهی و اعمال کنی استعفا بده برو که مواخذه خدا را توان پاسخگویی نخواهی داشت.

  2. بفرمایید به کجا ارتباط دارد؟؟؟؟؟ پس تو‌چکاره ای. در صورتی که بیشتر مدارس غیر قابل استفاده هستند. بیشتر دانش آموزان با حداقل امکانات در مدارس درس میخواند. مدارس تخریب شده و داغون. تو چکاره هستی بفرما. چرا احکام فرهنگیان را قادر نمیکنید. چرا معوقات رو پرداخت نمیکنید. چرا باز نشسته ها را که سال گذشته کار کردند حقوق شان را پرداخت نمیکنی. همین شد که امسال بیشتر باز نشسته ها کلاس بر نداشتن و بیشتر کلاس درس ها خالی از معلم مانده. تو‌کجای این داستان قرار گرفتی.

  3. کجا نظارت داشته اید که اینجا باشد.اگر نظارت و قانون و عدالت در کار این دولت بود این اوضاع مملکت نبود.افسوس که مردم گرفتار چه کسانی هستند.خدایا بس نیست!گره های کور این ملت را باز کنی و نجاتشون بدی.

  4. کجا نظارت داشته اید که این دومی باشد.لعنت به ظلم و بی عدالتی.افسوس.خدایا کن نگاهی،بس نیست

  5. هرچیزی را که به رژیم گذشته ایراد می گرفتیم خودمان بدتر از انرا انجام می دهیم با این تفاوت که متاسفانه بنام دین !

  6. آقای وزیر حداقل میذاشتی ۲۴ ساعت از حرفای قبلی که گفتی ما با اشرفی گری مخالفیم اجازه چنین کاری رو نمیده بگذره چیه آقازاده ها فشار آوردن حرفتو پس گرفتی🤣🤣🤣🤣

  7. آقای وزیر بله این مدارس ماشین مدل بالا هستند وبه شما چکار دارند شما دنبال مدارس پراید ی باشید

  8. لازم ایت در طول سال تحصیلی یک نظر سنجی ساده در خصوص فقط نحوه مدیریت مدیران مدرسه، اولا از دانش‌آموزان، ثانیا از کادر مدرسه و ثالثا از اولیاء (بخصوص خانمها) نمایند، تا نتیجه عملکردشان ارزیابی گردد.
    برای جابجایی کلاس دخترم فقط از یک کلاس برود کلاس دیگر بعد از ۴ روز مرخصی در مدرسه ، مدیر آموزش و پروش منطقه، بازرسی و… در تهران به نتیجه نرسیدم. دیگر کجا باید رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا