چیستانکیست؟

دانیل عابد خلیفه کیست؟

دانیل عابد خلیفه سرباز اهل انگلستان 21 سال سن دارد او در شهریور ماه 1402 از زندان انگلیس فرار کرد.

مدرسه آنلاین- دانیل خلیفه پیشتر به اتهام جاسوسی اطلاعات محرمانه برای ایران در انگلستان دستگیر و روانه زندان شد.

بررسی ها نشان می دهد دانیل عابد خلیفه در زندان کار اشپزی می کرد و برای زندانیان غذا سرو می کرد تا اینکه به صورت کاملا حرفه ای از زندان انگلیس فرار می کند او خود را در زیر وانت حمل غذا قایم میکند و موفق میشود که از زندان فرار کند.

دانیل عابد خلیفه سرباز انگلیسی متولد 2002 میباشد او به عنوان سرباز ارتش انگلیس فعالیت بود که به یکباره توسط گارد اطلاعاتی انگلیس دستگیر شد و انگلیس معتقد بودند که برای ایران جاسوسی میکرده است که در نهایت به زندان افتاد تا تحقیقات و مراحل دادگاهی اش طی شود.

در سال ۲۰۱۹ به ارتش بریتانیا ملحق شد و در دفتر وزارت دفاع در شهر استنفورد مستقر بود. خلیفه نقش خود را در رسانه‌های اجتماعی به‌ عنوان یک متخصص کامپیوتر با مهارت‌هایی از جمله فناوری اطلاعات و مدیریت سیستم توصیف کرده بود.

ماجرای فرار

دنیل عابد خلیفه در ساعت 7:50 صبح روز چهارشنبه با پوشیدن لباس آشپز فرار کرد. گفته می شود که او با بستن خود به وانت حمل و نقل مواد غذایی از زندان فرار کرده است.

پلیس در حال تحقیق است که آیا نگهبانان به فراری کمک کرده اند یا خیر .

دنیل عابد خلیفه اعتیاد شدید به الکل دارد و پلیس خوشبین است که او اشتباه کند و دستگیر شود

با توجه به اینکه کل کشور به دنبال او هستند، افزایش آدرنالینی که او تجربه خواهد کرد نیز می تواند باعث شود که اشتباه کند و ناخواسته مکان خود را فاش کند.

سطح بالای آدرنالین، همیشه در حالت هوشیاری بیش از حد، و افزایش اضطراب که در کنار آن قرار می‌گیرد وقتی تحت آن استرس هستید می‌توانید بی‌احتیاط‌تر باشید و یک لغزش ساده می‌تواند به راحتی اتفاق بیفتد.»

خلیف، 21 ساله، همچنین احتمالاً سطح تستوسترون بالایی دارد که می تواند تمایل او به خشونت را افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا