جدیدترین اخبار

دانش آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا چه زمانی فرصت دارند؟

سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی برای ثبت سفارش دانش‌آموزانی که تا کنون برای سفارش کتاب درسی اقدام نکرده یا رشته یا نیاز به اصلاح سفارش دارند تا ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ فعال است.

مدرسه آنلاین – محمد علوی‌تبار؛ معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار کرد: کتاب درسی به مقدار کافی و نیاز دانش‌آموزان کشور تولید و در سطح ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق توزیع شده است.

وی افزود: دانش‌آموزانی که تاکنون سفارش کتاب درسی خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند، سریع‌تر جهت ثبت سفارش کتاب درسی خود اقدام و آن را از مدرسه خود دریافت کنند.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بیان کرد: سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی برای ثبت سفارش دانش‌آموزانی که تا کنون برای سفارش کتاب درسی اقدام نکرده یا رشته تحصیلی خود را تغییر داده و نیاز به اصلاح سفارش دارند تا 7 آبان ماه 1402 فعال است.

علوی‌تبار گفت: با توجه به اینکه ثبت سفارش کتاب درسی و اصلاح سفارش منوط به ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در سامانه سیدا (سامانه دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش) است، ضرورت دارد مدیران مدارس نسبت به ثبت‌نام قطعی تمام دانش‌آموزان در سیدا اقدام و جهت ثبت سفارش فردی یا گروهی دانش‌آموزان بدون سفارش کتاب، اقدام کنند.

درپایان لازم به ذکر است برای ثبت یا اصلاح سفارش کتاب های درسی و یا مشاهده محل دریافت کتاب به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، به نشانی https://irtextbook.ir مراجعه کنید.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا