تربیتیچند رسانه ایخبر ویژه

تصاویری شرم آور که معلم بلاگر از دانش آموزانش منتشر کرد

معلم بلاگرها هر روز فضای مجازی را بیشتر از دیروز به تسخیر خود در می آورند و در این بین هستند مواردی از این افراد که برای جذب دنبال کننده بیشتر حد و مرزهای متعارف جامعه را در می نوردند.

مدرسه آنلاین – نمونه های فراوانی از تصاویر و ویدئوهایی از معلم بلاگرها در فضای مجازی وجود دارد که گروه خبری ما از انتشار آنها در این سایت معذور است.

با این وجود شاید بد نباشد تنها برای هشدار و انذار برای آن دسته از مسئولان فرهنگی کشور که هر چند اندک سواد مجازی و رسانه ای دارند یکی دو مورد از این پرده دری های فرهنگی را با نمونه و مصداق بارز بیان کنیم.

پرده دری هایی که شاید برای معلم بلاگرها شهرت و درآمد اندکی به همراه داشته باشد، اما خسارت های عمیق و جبران ناپذیری را بر پیکر فرهنگ و هویت این آب و خاک وارد می کند و به این آسانی ها امکان جبران این خسارت ها فراهم نخواهد شد.

در یکی از این نمونه ها معلم بلاگری که دانش آموزان دخترش را به اردو برده و هزاران بازدید کننده نیز در فضای مجازی دارد، تصاویر بی حجاب دانش آموزان کلاسش را در فضای مجازی و صفحه شخصی خود با میلیون ها کاربر به اشتراک گذاشته است.

مشخص نیست چه کسی به امثال این معلم چنین اجازه ای را داده و همچنین مشخص نیست چه کسی باید نسبت میان اینگونه اقدامات و خسارت های فرهنگی و اعتقادی آن را محاسبه کند.

پیشاپیش از انتشار این تصاویر عذرخواهی می کنیم:

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. بیخیال بابا دنبال چی می گردین؟ برین ببینین چطور در استخدامها و گزینش زد و بند و پارتی بازی و هزار تا کثافت کاری هست و صدای کسی در نمی یاد. با تار موی چند تا بچه چه ها که نمی کنید

  2. این تصاویر شرم آوری که در تیتر گفته شده آپلود کنید. تصویرشرم آوری در متن خبر نبود.

  3. مگه مهمه؟ دولت خودش اینها رو میخواد! سالها به اصلاح طلبان فحش می دادند که شما باعث فساد هستید. الان در دولت اصولگرا، همه چیز مباح شده

  4. حقشان هست به کسی مربوط نیست این همه ظلم دزدی و فساد حیف میل بیت المال کسی به فکر ملت نیست این مهمه که حق هر فردی در جامعه هست مغز تان رو شستشو بدین یا که بمیرید .

    1. اول عقیده با عقیده تفاوت داره. ارزش های زندگی یک انسان هر چند در سایر کشور ها اکثریت میتونن ارزش های یک جمعیت رو بپذیرند اما با وجود اون، خود فلسفه دانان و جامعه شناسان اشتباه میشمارند.
      اگه بر این باشه که تفکرات درست رو بزاری کنار مثل این میمونه که انسان برای عمر فطری و برطرف کردن نیاز جنسی و روحی خود به همجنس خود مراجعه کنن.
      درسته خیلیا دوست دارن اینطوری بگردن و اعتقادی به دین اسلام ندارند. اما جامعه که تو برای خودت اینکارو میکنی ولی مردم و دیگران هم در بند کار خودت داری میکشی و در وجود مردان نگاه به جنس مخالف چیز طبیعی است هرچند با مقاومت های مختلف

  5. شرم آور این خبر شماست .یعنی یک انسان چقدر فکر پلیدی داشته باشه که موی چهارتا بچه مدرسه ای ایمانش را به باد بده

  6. بووووو…عامو معلم چقد بدبخت شده که تو خونش هم حق نداره بیحجاب باشه.بابا الان مطب پزشکها شده خانه عفاف .اونوقت معلم میترسونن اگه کاری کردی ماهی اخراجت میکنیم😆

  7. من دکتری پژوهش هنر دارم، چندتا مدرک فنی حرفه ای دارم، کتاب نوشتم، چندتا مقاله چاپ شده دارم، هنر بلدم، شاگرد اول بودم و…
    شرم آور اینه من با مدرک دکترا استخدام نمیشم، شرم آور اینه که من ۳بار امتحان دادم و قبول شدم ولی یکی دیگرو به جای من گذاشتن، شرم آور ناعدالتی در کشور امام زمانه، شرم آور بی عدالتی درکشور علی هست، شرم آور اینه که پارتی نداشته باشی باید بدخت باشی…
    تمام فکر و ذکرتون شده موی چندتا بچه…

  8. چرا اینگونه خبرها را پوشش میدهید؟ بابا دولت روحانی چند ساله تمام شده… دولت دولت انقلابی رئیسی هست…. مگه خوابید؟ اون دولت اخ روحانی بود که باید افتضاح میشد که شد… شما حق ندارید در دولت انقلابی رئیسی سیاه نمایی کنید… هیسسسس در دولت انقلابی همه چیز عین صواب / ثوابه.

  9. چرا اینگونه خبرها را پوشش میدهید؟ بابا دولت روحانی چند ساله تمام شده… دولت دولت انقلابی رئیسی هست…. مگه خوابید؟ اون دولت اخ روحانی بود که باید افتضاح میشد که شد… شما حق ندارید در دولت انقلابی رئیسی سیاه نمایی کنید… هیسسسس در دولت انقلابی همه چیز عین صواب / ثوابه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا