بازی ریاضیزنگ تفریح

بگو چه رنگی در مرکز دایره میبینی تا بگم نبوغ ادراکی داری یا نبوغ منطقی

بسیاری از ما با تصاویری مواجه شده‌ایم که زمانی که به قسمتی از آن نگاه می‌کنیم گویا بخش‌های دیگری از آن در حال حرکت هستند. به این اتفاق خطای بصری می‌گویند.

مدرسه آنلاین– خطای بصری به سه دلیل عمده روی می‌دهد اما همگی یک وجه مشترک دارند و همین باعث شده در ردۀ محبوب‌ترین آزمون‌های شخصیت جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

به آزمون خاطی بصری زیر دقت کنید و به آن پاسخ دهید.

*کافی است به تصویری که دایره‌ای از رنگ‌های سیاه و سفید دارد نگاه کنید تا هاله‌ای رنگی را در مرکز تصویر ببینید. رنگی که در لحظات اول در مرکز دایره می‌بینید نشان دهندۀ نوع نبوغ شماست.

به مرکز این تصویر خیره شوید؛ چه رنگی می‌بینید؟ افرادی که برای مدت طولانی به مرکز دایره خیره می‌شوند، ممکن است هاله‌ای از رنگ آبی یا قرمز را تشخیص دهند.

رنگ آبی: نبوغ ادراکی

اگر ابتدا هاله‌ای از رنگ آبی را دیدید، نبوغ ادراکی شما بالاست. شما از فرکانس امواج مغزی در محدوده ۱۰۰ و ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنید. شما وضوح ذهنی دارید و مفاهیم زندگی را به خوبی درک می‌کنید؛ بنابراین گرفتن تصمیمات پیچیده برای شما کار سختی نیست. شما یک هم‌تیمی خوب هستید؛ دیگران به شما تکیه می‌کنند زیرا صادق هستید و نظرات خود را به وضوح بیان می‌کنید. شما می‌توانید یک پشتیبان عالی برای افراد نزدیک خود باشید.

رنگ قرمز: نبوغ منطقی

اگر ابتدا رنگی قرمز را حس کردید، نبوغ منطقی بالایی دارید و از فرکانس امواج مغزی در محدوده ۱۵۰ و ۱۸۰ هرتز استفاده می‌کنید. به این معنی که شما دارای هوشی بالاتر از حد متوسط هستید ​​و شهودی عالی دارید. شما یک رهبر ذاتی هستید و به نظر می‌رسد که تأثیر زیادی بر مردم دارید.

خطاهای بصری می‌توانند بینش جالب توجهی از نحوه عملکرد مغز ما بدهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می‌تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که در خود پنهان کرده است آشکار کند.

منبع: تصویر زندگی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا