چند رسانه ای

بازداشت دانش آموز 9 ساله در مدرسه خبرساز شد + فیلم

مدرسه برای دانش‌آموزان مانند خانه، محیطی امن است که در آن با آرامش یاد می‌گیرند، دوست پیدا می‌کنند، بازی می‌کنند و بزرگ می‌شوند.

مدرسه آنلاین – اما در فلسطین دانش‌آموزان در مدرسه هم مانند خانه امنیت ندارند. رژیم صهیونیستی مدام به بهانه‌های مختلف در حال حمله و بازداشت و کتک زدن و دستگیری است. در این میان حتی دانش‌آموزان ابتدایی نیز از خشونت آنها در امان نمی‌مانند.

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد نیروهای ارتش رژیم‌صهیونیستی یک کودک نُه سالۀ فلسطینی را در مدرسه بازداشت می‌کنند. این اقدام که واکنش مخاطبان را برانگیخته مصداق خشونت و رفتار تروریستی یهودیان اسرائیلی است که خودشان را قوم برتر می‌دانند و به خود این حق را می‌دهند که حتی به یک کودک تعدّی کنند.

در ادامه فیلم را ملاحظه می‌کنید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. بیا قابل توجه دوستان عزیز مگر چه اشکال دارد حتی اعدامش کنن مجلس ودولت پسر خاله شدن پس واسه چی هر طوریکه دلشان بخواهد قانون درست میکنن هر بی قانونی قانون میکنن کی میتونه اعتراض کند جرئت داره یک خبر نگار خلاف میل مدیران یک نقد و بررسی سالم وبی طرف داشته باشند نخیر همه چیز گل بلبل وقتی اینطور جای نفس کشیدن نباشه می فرمائ مردم گرسنه وبینوا که حق نظر هم ندارن بقول آقای میر سلیم اگر فقط درک یک جمله فقط آقا تو اصلا واسه چی انتخاب شدی ؟ نظر رعیت ملاک کارت باشه یا سلطان اعظم . پس حقیقت نبود ونیست جز همین قصه پر غصه که حقیر جانباز آزاده و برادر شهید فلج افتاده و صدقه خور همسایه ها نوشته ام فقط خدا انشاالله خودش قضاوت حکم و اجرا بفرمائید آمین

  2. اینها نام حیوان را لکه دار کرده اند ای کاش روزی با ما ایرانیها سر شاخ بشوند تا این لکه ننگ را از روی زمین محو کنیم لعنت بر کشور کودک کش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا